Siliconen hoesje laten krimpen? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Reeds gegoogled maar niets kunnen vinden. Ik heb een mooi hoesje besteld, maar is inmiddels iets uitgelubberd. Nu kan ik weer een nieuwe bestellen, maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Siliconen hoesje laten krimpen?
Reeds gegoogled maar niets kunnen vinden.
Ik heb een mooi hoesje besteld, maar is inmiddels iets uitgelubberd. Nu kan ik weer een nieuwe bestellen, maar is er een manier om hem iets te laten krimpen? Heet water al geprobeerd, maar mocht niet baten. Hoop op een goed idee en geen onzin praat
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
insmeren met een appel! (werkt alleen op originele apple hoesjes)
|
|
||||
|
||||
Thanks voor je reactie, maar helaas geen apple hoesje..wel leuk gevonden ;-)
|
|
||||
|
||||
niemand anders?
|
|
||||
|
||||
Het is van siliconen, dus water gaat niks doen.
Je kan het verwarmen en in vorm proberen brengen...
|
|||
|
|||
tis niet van apple dus niet goed
lol |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoesje | karimp | Koopinformatie Nederland | 1 | 08-06-10 16:20 |
hoesje of geen hoesje? | josephusjg | iPhone accessoires en onderdelen | 11 | 08-08-09 00:40 |
siliconen hoesje nu al kapot! | buzz4 | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 02-07-09 11:23 |
Wat is de dunste siliconen case (3G)? | hans-wouter | iPhone accessoires en onderdelen | 5 | 26-01-09 17:38 |
|
|