iGloves discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb even de zoekfunctie gebruikt, maar precies niets gevonden omtrent dit. Hou je handen warm terwijl je in de kou je iPhone of iPad gebruikt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iGloves
Heb even de zoekfunctie gebruikt, maar precies niets gevonden omtrent dit.
Hou je handen warm terwijl je in de kou je iPhone of iPad gebruikt dankzij de iGloves Is dit iets? Of ziet het er allemaal mooier uit dan het in werkelijkheid is? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zoeken met trefwoord "handschoen" - we zijn een Nederlandstalige site- zou je dit Mujjo Touchscreen handschoenen (review): iPhone-scherm bedienen met handschoenen aan - iPhone - iPhoneclub.nl opleveren.
|
|
|||
|
|||
Die was ik wel tegengekomen, maar bij mijn weten zijn dit andere "handschoenen" ?
|
|
|||
|
|||
voor 12€ kan je niet echt veel verwachten van die handschoenen..
Mujjo zijn de meest bekende touchscreen handschoenen (heb ik zelf ook) en die zijn van zeer goede kwaliteit. Al die andere die slechts 3 vingertoppen kunnen gebruiken op het touchscreen of voor 12€ is niet eens de moeite waard om te proberen. Allemaal rommel uit china.. Daarnaast staat er wel 50% korting bij groupon, maar dan moet je niet geloven dat die handschoenen normaal 22€ kosten. Je zal ze vrij gemakkelijk elders voor 15€ kunnen vinden zonder korting. (m.a.w. er is echt geen 13€ korting af) Ik raad je deze aan: http://www.beslist.nl/products/r/mujjo/page_2/ |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|