iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone accessoires en onderdelen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/)
-   -   Autolader (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/112807-autolader.html)

marcellie 24-02-12 10:17

Autolader
 
Hallo,

Ik heb al enkele topics doorgelezen. Wat me opvalt is dat er veel slechte verhalen zijn over enkele autoladers.

Nu las ik goede verhalen over de site:
Cool Gadgets at the Right Price - Worldwide Free Shipping - DealExtreme

Echter staan er daar zoveel verschillende autoladers op dat ik niet weet welke ik het beste kan nemen.

Kunnen mensen hun ervaringen delen wat betreft autoladers?

Graag hoor ik welke jullie gebruiken en welke naar tevredenheid goed functioneert.

Het lijkt me toch wel mogelijk om een autolader te kopen tussen de € 5 en € 10.

Alvast bedankt

apotheosis 24-02-12 18:07

High Speed Multi-Charger - Chargers and Cables - Accessories - TomTom

Deze gebruik ik altijd.

filemaker 24-02-12 18:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 774034)

Gebruik ik ook en is zeker aan te bevelen.

Werkt op beide 12 en 24 volt

apotheosis 24-02-12 18:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filemaker (Bericht 774043)
Gebruik ik ook en is zeker aan te bevelen.

Werkt op beide 12 en 24 volt

Stekker van iPhone steek ik in de 2.1 gat :).
Het opladen gaat alvast sneller dan normaal :).
Ik heb dat al getest.

marcellie 25-02-12 00:28

Bedankt voor de reactie. Echter vind ik de snelheid minder belangrijk en vind ik € 25 toch wat aan de hoge kant. Goedkopere opties die aan te bevelen zijn?

Guest-20180925190238 25-02-12 08:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marcellie (Bericht 774126)
Echter vind ik de snelheid minder belangrijk en vind ik € 25 toch wat aan de hoge kant.

Beschouw die 25,- € als een soort verzekering :)

Ik heb twee (2) Chinese autoladers van een paar Eurocenten in mijn handen gehad die werden opgeblazen tijdens het starten van de auto. De aangesloten iPod Touch en iPhone 3GS werden natuurlijk ook opgeblazen.

Wat bleek? Die Chinese prullen gebruikten beiden een minderwaardige voltage regulator 12V-5V in plaats van een hoogwaardige 15V-5V.

Succes verder :)

marcellie 27-02-12 09:13

Daar zit zeker wat in. Maar neem aan dat er ook wel een simpele autolader is voor circa € 5 a € 10 zonder extra opties als een multi charger.

apotheosis 27-02-12 17:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marcellie (Bericht 774126)
Bedankt voor de reactie. Echter vind ik de snelheid minder belangrijk en vind ik € 25 toch wat aan de hoge kant. Goedkopere opties die aan te bevelen zijn?

Ik zal u wat zeggen; vele auto opladers zijn niet top: voorbeeldje; als ik mijn tomtom gps opzet + ook nog eens mijn djay app laat afspelen= veel verbruik en heel wat autoopladers kunnen het niet echt aan, je %ten die stijgen niet en het is zelfs al gebeurt de % zelfs zakken ondanks ik aan het opladen was in de wagen.

Je moet altijd iets meer betalen als je wat goeds wil maar goed, veel succes nog met de zoektocht, hopelijk vind je een goeie.

blackfocus 28-02-12 17:20

Een gewone simpele lader van een goed merk levert geen problemen echter let wel op de laad capaciteit de orginele lader is 1000 ma die goedkope troep is vaak minder en kunnen je phone slopen en zijn heel goedkoop
ikzelf heb een usb lader van belkin en een van griffin met het eigen snoertje van de iphone en bij mij werkt dat prima ook met gebruik van de navigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:34.