Autolader discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb al enkele topics doorgelezen. Wat me opvalt is dat er veel slechte verhalen zijn over enkele autoladers. Nu las ik goede verhalen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Autolader
Hallo,
Ik heb al enkele topics doorgelezen. Wat me opvalt is dat er veel slechte verhalen zijn over enkele autoladers. Nu las ik goede verhalen over de site: Cool Gadgets at the Right Price - Worldwide Free Shipping - DealExtreme Echter staan er daar zoveel verschillende autoladers op dat ik niet weet welke ik het beste kan nemen. Kunnen mensen hun ervaringen delen wat betreft autoladers? Graag hoor ik welke jullie gebruiken en welke naar tevredenheid goed functioneert. Het lijkt me toch wel mogelijk om een autolader te kopen tussen de € 5 en € 10. Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Werkt op beide 12 en 24 volt |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor de reactie. Echter vind ik de snelheid minder belangrijk en vind ik € 25 toch wat aan de hoge kant. Goedkopere opties die aan te bevelen zijn?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb twee (2) Chinese autoladers van een paar Eurocenten in mijn handen gehad die werden opgeblazen tijdens het starten van de auto. De aangesloten iPod Touch en iPhone 3GS werden natuurlijk ook opgeblazen. Wat bleek? Die Chinese prullen gebruikten beiden een minderwaardige voltage regulator 12V-5V in plaats van een hoogwaardige 15V-5V. Succes verder |
|
|||
|
|||
Daar zit zeker wat in. Maar neem aan dat er ook wel een simpele autolader is voor circa € 5 a € 10 zonder extra opties als een multi charger.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Je moet altijd iets meer betalen als je wat goeds wil maar goed, veel succes nog met de zoektocht, hopelijk vind je een goeie. |
|
|||
|
|||
Een gewone simpele lader van een goed merk levert geen problemen echter let wel op de laad capaciteit de orginele lader is 1000 ma die goedkope troep is vaak minder en kunnen je phone slopen en zijn heel goedkoop
ikzelf heb een usb lader van belkin en een van griffin met het eigen snoertje van de iphone en bij mij werkt dat prima ook met gebruik van de navigatie |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
íphone autolader origineel?? | nance30 | iPhone accessoires en onderdelen | 5 | 13-05-10 16:33 |
Autolader ombouwen | damnet | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 20-03-09 18:28 |
Iphone Autolader | Rodney-s | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 09-02-09 23:10 |
Correcte autolader Iphone 3G | Deere Power | iPhone accessoires en onderdelen | 19 | 08-01-09 00:48 |
Autolader Onlinehandelshuis.nl | Tr1bal | iPhone accessoires en onderdelen | 7 | 15-12-08 23:04 |
|
|