íphone autolader origineel?? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik vraag me af zijn er originele autoladers van apple voor de iphone?? ik ben al aan het google geweest maar kom er niet achter ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
íphone autolader origineel??
ik vraag me af zijn er originele autoladers van apple voor de iphone??
ik ben al aan het google geweest maar kom er niet achter of dit bestaat heeft 1 van jullie mischien een idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Een snelle blik in de officiële Apple Store leert dat die er niet zijn.
|
|||
|
|||
oke wat is dan een goede heb je enig idee? dit is mijn eerste iphone ik heb altijd nokia s gehad en ooit een keer een niet originele oplader gekocht die mijn telefoon gelijk kapot maakte met een hoop rook en door gebrande tel tot gevolg vandaar dat ik eigenlijk altijd naar origineel kijk.
|
|
|||
|
|||
Apple iPhone 3GS Lader / Laders - Mobiele Telefoon Lader - Mobiele Telefoon - Koop Online
kan ook iets hier vinden. maar heb gehoord dat het niet zo goed is om een telefoon met een autolader op te laden. probeer dat te vermijden. doe dat als het erg nodig is succes, geert |
|
|||
|
|||
Ik gebruik de lader geschikt voor TomTom met GPS best duur, maar je kunt hem via AUX aansluiten op de autoradio, geluid is goed en navigeren via navmii gaat ook goed.
Paul |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3GS (origineel) IOS4 terug naar 3.13 origineel? | MCNO | iPhone algemeen | 0 | 20-07-10 15:46 |
bension autolader met iphone 3G | kiteseb | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 12-02-09 10:56 |
Iphone Autolader | Rodney-s | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 09-02-09 23:10 |
Correcte autolader Iphone 3G | Deere Power | iPhone accessoires en onderdelen | 19 | 08-01-09 00:48 |
|
|