bension autolader met iphone 3G discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een Bension houder voor Ipod aangesloten aan mijn radio. Werkt prima met ipod en iphone 2g. (muziek afspelen en laden). Sinds gisteren een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
bension autolader met iphone 3G
Ik heb een Bension houder voor Ipod aangesloten aan mijn radio. Werkt prima met ipod en iphone 2g. (muziek afspelen en laden). Sinds gisteren een 3g, ik heb het gevoel dat de 3g niet wil laden, hij geeft ook 2 fout meldingen (de 2g gaf 1 foutmelding maar was geen probleem).
Iemand ervaring mee? Heeft het te maken dat mijn 3g niet gejailbreak is? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welke Autolader voor Iphone met apple bumper | naturel00 | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 04-11-10 21:14 |
Autolader Kensington werkt niet met iPhone 4 | GforceNL | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 12-07-10 21:04 |
Ervaringen met een USB-autolader die *snel* laadt? | Muxje | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 02-08-09 01:19 |
Iphone Autolader | Rodney-s | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 09-02-09 23:10 |
Correcte autolader Iphone 3G | Deere Power | iPhone accessoires en onderdelen | 19 | 08-01-09 00:48 |
|
|