SEIDIO Externe batterij? iemand ervaring hier mee? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil gaan bestellen een externe batterij voor mn Iphone. Het betreft de Seidio, hij schijnt 50% meer power te leveren. Speciaal voor als je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
SEIDIO Externe batterij? iemand ervaring hier mee?
Ik wil gaan bestellen een externe batterij voor mn Iphone.
Het betreft de Seidio, hij schijnt 50% meer power te leveren. Speciaal voor als je net de dag niet doorkomt en je klikt hem gewoon op je bestaande batterij. Hij valt dan over de connectoren en je hebt geen aparte bedrading om op te laden. klint allemaal leuk!?! Ik heb een link erbij gesloten met plaatjes. seidioonline.com |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
batterij, batterijduur, externe, power |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Heeft iemand hier ervaring met Ziinga veilingen? | gserban | Koopinformatie Nederland | 23 | 30-08-12 12:02 |
vervangen van batterij kosten? iemand ervaring! | elisa9180 | iPhone algemeen | 4 | 13-07-10 23:29 |
Wat moet ik hier mee doen? | rickth64 | iPhone algemeen | 2 | 10-05-09 23:42 |
Valse App Store updates - Meer mensen ervaring hier mee? | iMario | iPhone Apps | 47 | 08-03-09 21:42 |
Ervaring/Review Seidio Innocase | Drinkyoghurt | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 12-01-09 23:49 |
|
|