//

Ervaring/Review Seidio Innocase

Ervaring/Review Seidio Innocase discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo forumgangers en iPhone liefhebbers. Ik heb sinds een week al mijn Seidio Innocase en heb hiervan geen reviews(behalve een halve gare op youtube) gezien, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-06-08, 01:14
Drinkyoghurt Drinkyoghurt is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 160
Standaard Ervaring/Review Seidio Innocase

Hallo forumgangers en iPhone liefhebbers. Ik heb sinds een week al mijn Seidio Innocase en heb hiervan geen reviews(behalve een halve gare op youtube) gezien, dus hierbij mijn review, sorry voor de slechte kwaliteit foto's. Het is geschoten met een hele oude digicam, vandaar(hopelijk komt er snel een spiegelreflex)

Hoe dan ook.


Het besluit om een Seidio Innocase aan te schaffen kwam eigenlijk doordat ik in Amerika(door tijdgebrek en iets wat men "vergeten" noemt) geen Incase Slider heb kunnen aanschaffen heb ik lang gezocht naar een goede vervanger voor een goede prijs. Dat bracht mij naar de Seidio innocase. Na wat ervaringen gelezen te hebben ben ik er voor gegaan, meerendeels ook omdat je het kon docken.

Eerst even wat foto's voor we verder gaan (nogmaals, sorry voor de kwaliteit en mijn photshop skills )


















De kleur op de foto's is burgundy(en komt het best naar voren op de laatste 3 foto's)

De kleur zelf is in het echt heel mooi, geeft het een extra luxe look, de zwarte(die mijn broertje bezit) is tevens ook mooi.

Gebruikersgemak:

De Innocase is zeer gemakkelijk te gebruiken. Het komt in een simpele doos zonder instructies, deze zijn ook niet nodig omdat het eigenlijk wel voor zich spreekt hoe zoiets in elkaar moet zitten. De behuizing bevat aan de binnenkant felt(ben de nederlandse benaming even kwijt), hierdoor blijft de achterkant van je iPhone geheel krasvrij. Het docken is wel weer een klein probleem, aangezien het onderste stukje er moeilijk vanaf komt en bij het afkomen ook wat kleine krasjes op het chrome kan zetten, dit is ook de reden waarom ik nu alleen nog het kabeltje gebruik ipv de dock.

Looks:

Op looks scoort deze behuizing zeer hoog, de rood met zwart straalt luxe uit, terwijl de zwarte versie meer "stealth" uitstraalt. Het enige wat ik jammer vind is dat het onderste deel van de case een beetje recht is en niet mooi afgerond als de bovenkant(waarschijnlijk voor extra stevigheid).
Een pluspunt is wel dat het een deel van de chrome bezel laat zien, waardoor het toch de Iphone look behoud

Materiaal en kwaliteit:

Materiaal is een van de redenen waarom ik deze case heb gekozen. Ik hou niet van siliconen cases die verslappen en stof naar binnen laten,en tevens ook een groot deel van de phone bedekken. Een sok is wel beschermend(voor een groot deel), maar laat niks van de iphone zien, idem met flip over cases.

Het materiaal waar Seidio gebruik van heeft gemaakt is een hard plastic voor de binnenkant, en een rubberen buitenkant. Het rubber is zeer duurzaam en kleine krassen kun je er zo van wegvegen. Ook zal het rubber zeer goed helpen bij een val om wat kracht te absorberen en zal het er voor zorgen dat het niet zo snel uit je handen glipt.
Een bijkomend pluspunt is dat deze hardcase de iPhone niet veel dikker maakt waardoor de iPhone toch wat van zijn looks en stijl behoud.

De kwaliteit is ook goed, maar de afwerking(bij mijn case in ieder geval) laat veel te wensen over. Er zit op sommige plekken nog wat residu van het rubber in de vorm van kleine spikkels, dit is niet storend, maar valt wel op. De afwerking van het bovenste deel aan de binnenkant is goed, zeker door het gebruik van felt, maar helaas is dit niet toegepast voor de chrome bezel waardoor deze licht bekrast kan raken(maar dat hou je altijd wel)

Bij het onderste deel heeft Seidio besloten geen gebruik te maken van felt, de reden kan ik niet inzien, aangezien het plastic wel de achterkant zou kunnen beschadigen, maar dit is tot op het heden bij mij niet gebeurt.


Dus even samenvattend, plus en minpunten:


Pluspunten +
Mooie looks
Dockable zonder de hele behuizing eraf te halen
Goede bescherming
Grip door gebruik van rubber aan buitenkant
Zeer dun, waardoor de iPhone zijn charmes behoud

Minpunten -
Geen felt bij het chrome en onderkant
Beschadigd de chrome bezel lichtjes
Afwerking kan iets beter



Al met al is deze case een aanrader, de kleine krassen vallen geeneens op als de telefoon in de case zit(tevens zou m'n bezel er erger uit hebben gezien zonder de Innocase). De looks zijn zeer goed, qua looks is het nek aan nek met de Incase Slider en de bescherming is top

Als ik het een punt zou moeten geven zou ik het een 8 geven, aangezien de afwerking iets beter kan en er een beetje meer aan bescherming voor de chrome bezel gedaan kan worden. Maar voor 16 euro hoor je mij niet klagen





Ps: 16 euro is de prijs waar ik het van ebay heb gekocht, bij iphone2you staat dezelfde behuizing voor 39 euro, maar als je op ebay zoekt kom je geheid goedkoper uit



Als er nog op of aanmerkingen zijn, meld deze aan mij. Dit is mijn eerste review dus het kan zijn dat ik een hoop moet aanpassen





Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-01-09, 23:49
Drinkyoghurt Drinkyoghurt is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 160
Standaard

Een beetje een kick uit het verleden maar ik dacht ik post maar eens een update.

Ondertussen heb ik even mijn rood/zwarte omgewisseld met die van mijn broertje (zwart/zwart). wat er wel bij mij is opgevallen. Een klein stukje van de rubberlaag laat los, geen idee waarom, moet seidio daar nog over contacteren. Voor de rest moet ik zeggen dat dit hoesje ontiegelijk goed beschermd. Mijn iPhone is een paar keer terwijl ik aan het rennen was uit mijn hand/zak gevallen(zat er niet helemaal in) en de noch de case noch mijn iPhone zijn bekrast, prima dus in het segment bescherming!

waar je wel op moet letten is dat het je onderste chromen deel beschadigd, maar dat is niet zichtbaar met het hoesje erop en ik vind het ook geen groot nadeel(zeker gezien de schade die m'n phone anders zou hebben)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
SEIDIO Externe batterij? iemand ervaring hier mee? GEEK iPhone accessoires en onderdelen 0 13-02-09 15:57
Iphone review van mobile-review.com konijntje iPhone algemeen 0 22-01-08 00:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:49.