Oortjes passen niet discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik heb vanmiddag een muts gekocht waar oortjes al in gebouwd zitten. het geluid is er best mooi uit, maar het probleem is dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Oortjes passen niet
hallo,
ik heb vanmiddag een muts gekocht waar oortjes al in gebouwd zitten. het geluid is er best mooi uit, maar het probleem is dat ze niet in mijn eerste generatie iPhone passen. de plug in is namelijk te breed en aangezien waar je je oortjes in moet stoppen vrij diep is past het niet. weet iemand hiervoor een oplossing? zoja welke? op ipod van me broer doen ze het wel. bvd Jeroen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je zult een verloop plugje moeten kopen. Gebruik even de zoekfunctie of zoek via google. Er zijn verschillende verloop stekkertjes.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone oortjes niet voor 3G | bont | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 04-06-10 16:01 |
Oortjes niet onder garantie?! | S¡mon | Odido (T-Mobile) | 2 | 17-02-10 21:54 |
Email tone ALTIJD drietoon (niet aan te passen) | spruitje | iPhone algemeen | 1 | 04-12-09 09:27 |
kpn 3g bellen zonder oortjes kan niet | dkolkman | KPN | 4 | 09-12-08 09:59 |
Oordopje's passen niet? | Masaki | Archief | 4 | 03-08-08 14:23 |
|
|