ultraslimme case voor de Iphone 3G met Invisible Shield discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben op zoek naar een goede (ultraslime) case voor mijn Iphone 3G. Ik heb er al een Invisble Shield opzitten, maar voor en beetje ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ultraslimme case voor de Iphone 3G met Invisible Shield
Ik ben op zoek naar een goede (ultraslime) case voor mijn Iphone 3G. Ik heb er al een Invisble Shield opzitten, maar voor en beetje extra bescherming van de touchscreen, was ik op zoek naar een goede dunne case voor in mijn jas- en broekzak. Ik had mijn oog laten vallen op de Sena UltraSlim Pouch Black voor de iPhone 3G, maar hoor toch op verschillende sites dat hij aan de binnenkant veel stof loslaat.
En moet ook passen met de Invisible Shield erop. Ik vond het design erg mooi.Heel dun,strak en goede bescherming. Mijn vraag is, kennen mensen dezelfde soort case, maar van een ander merk of die niet zoveel stof loslaat aan de binnenkant?. Ik heb ook de Marware CEO Glide Black voor de iPhone 3G gezien, maar vind deze wel wat minder.De Iphone sok heb ik ook nog liggen, maar deze vind ik net iets te weinig bescherming bieden voor de touchscreen, onderweg. Laatst gewijzigd door Yash100; 19-08-08 om 23:46. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
ik heb hem vandaag besteld, de Sena UltraSlim Pouch white voor de iPhone 3G..
zodra ik m binnen heb laat ik het weten!! Grtz.. Edit: Je kan ook even hier kijken https://forum.iculture.nl/f28/i...jullie-20.html Laatst gewijzigd door Wingzero; 19-08-08 om 23:46. |
|
|||
|
|||
Sena UltraSlim is fantastische case. Had 'm op m'n 2G, en net binnen voor de 3G. Gewoon op de Sena website in de VS bestellen!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
feilloos - de slimcase zit ook weer niet zo strak
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik nu al een tijdje de Invisble Shield met de Sena Ultraslim Pouch zwart, en ben er best tevreden over, maar ik zie de pouch ook soms als een belemmering. Heeft iemand lange termijn ervaring met de Iphone 3G met alleen de Invisble Shield?.
Ik ben er heel voorzichting mee, en nooit laten vallen ofzo, maar wilde weten of er toch risico's aan zitten om het alleen met de Invisible Shield te gebruiken. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Invisible SHIELD voor iPhone 4 | Tim4444 | iPhone accessoires en onderdelen | 17 | 21-08-10 16:50 |
ZAGG Invisible shield | francebramie | iPad algemeen | 5 | 21-07-10 22:03 |
Inkoopactie iPhone accessoires: Invisible Shield en Ultimate Buds | Frank220 | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 23-10-09 20:36 |
Mophie Juice Pack Air icm iPhone 3G met Invisible Shield | Yash100 | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 14-05-09 11:35 |
Problemen met Invisible Shield | Yash100 | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 18-08-08 22:15 |
|
|