Oortjes niet onder garantie?! discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij mij waren de oortjes (3Gs) kapot gegaan, dus ik moest nieuwe. Op de Apple website kon dit gewoon, stond dat ik nog garantie had ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Oortjes niet onder garantie?!
Bij mij waren de oortjes (3Gs) kapot gegaan, dus ik moest nieuwe. Op de Apple website kon dit gewoon, stond dat ik nog garantie had en kon gewoon de oortjes aankruizen. Nu moest je creditcard gegevens invullen, en ik heb geen creditcard dus toen gingen we maar naar de T-Mobile winkel.
Hier zeiden ze dat het niet onder de garantie viel en nieuwe hebben me 25 EUR gekost. Slaat echt nergens op, vind ik. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik wilde het al gaan proberen bij t-mobile, maar ik ga wel langs bij een apple premium reseller.
|
|
||||
|
||||
Volgens mij hebben accessoires en accu's 6 maand garantie.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G stoffen onder het scherm zonder garantie meer | Mehmett27 | iPhone algemeen | 3 | 09-08-10 04:28 |
België: Gaat dit nog onder de garantie vallen ? | Jeroenz | Overige providers België | 7 | 07-02-10 01:03 |
ik zoek goede oortjes onder 50 euro (geen bluetooth) | borgqueenx | Koopinformatie Nederland | 2 | 12-01-10 16:32 |
Valt het onder de garantie? | Xander6 | iPhone algemeen | 6 | 24-11-09 21:04 |
Garantie op oortjes? | KipNederland | iPhone accessoires en onderdelen | 24 | 16-11-09 20:12 |
|
|