iPhone 3G stoffen onder het scherm zonder garantie meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone 3g die ik tweedehands heb gekocht, geen kassabon/garantie meer, maar ik heb laatste tijd erg last van stoffen onder de iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 3G stoffen onder het scherm zonder garantie meer
Ik heb een iPhone 3g die ik tweedehands heb gekocht, geen kassabon/garantie meer, maar ik heb laatste tijd erg last van stoffen onder de iphone scherm. Dit is een fout van de iphone 3G heb ik gehoord, maar omdat ik geen garantie meer heb weet ik niet wat ik moet doen
oplossingen waardeer ik heel graag |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hoe lang heb je je iPhone 3G al? Je hebt namelijk recht op 2 jaar garantie, ook al geeft Apple er officieel maar 1tje.
|
|
|||
|
|||
@Simon, ik heb de iPhone al 4-5 maanden, zal ik dan toch maar naar T-Mobile gaan?
|
|
|||
|
|||
ik heb de iPhone al 4-5 maanden, zal ik dan toch naar tmobile gaan?
|
Labels |
het, iphone, onder, scherm, stoffen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Stof onder het Iphone Scherm/Glas | Relaxman93 | iPhone algemeen | 156 | 11-03-11 16:27 |
Valt het onder de garantie? | Xander6 | iPhone algemeen | 6 | 24-11-09 21:04 |
Water en zeep onder het scherm | Drinkyoghurt | iPhone algemeen | 1 | 15-07-08 01:18 |
tekst onder de klok in het unlock scherm? | mkrve | Unlock [archief] | 5 | 26-04-08 18:08 |
Kras onder het scherm | ash969 | Unlock [archief] | 0 | 04-04-08 12:06 |
|
|