Iphone niet te restoren (3G 16gb) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) beste iphoners.. ik kan mijn iphone 3g niet herstellen vanuit itunes .. mijn iphone doet niks anders dan in restore mode blijven en/of op de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone niet te restoren (3G 16gb)
beste iphoners.. ik kan mijn iphone 3g niet herstellen vanuit itunes..
mijn iphone doet niks anders dan in restore mode blijven en/of op de apple logo. als ik hem aansluit aan itunes en wil herstellen, dan doet ie of bezig met herstellen en dan krijg ik op mijn iphone de apple logo + voortgang (maar deze blijft leeg) of ik krijg een scherm met een apple logo en onderaan een rond lopend rondje.. Weet iemand hier raad mee?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Misschien de recovery mode?
Zorg dat de iphone uitstaat. Itunes aanzetten, beide knoppen ingedrukt houden, Na ongeveer 10 seconde de aan/uit knop loslaten en de home button nog zo'n halve minuut ingedrukt houden. Hiermee kun je hem wellicht herstellen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
[iPhone 4] 16GB iPhone 3G is niet gelijk aan 16GB iPhone4 | mhfdejong | iPhone algemeen | 9 | 31-07-10 15:26 |
iphone restoren lukt niet | johnybh | iPhone algemeen | 1 | 13-01-10 20:23 |
iPhone 3G niet te restoren | LucPaquay | iPhone algemeen | 6 | 07-01-10 08:37 |
iphone gaat niet meer aan, restoren wil niet. | Virginia | Archief | 3 | 19-10-08 18:01 |
iphone kan niet restoren | proXify | Unlock [archief] | 10 | 20-04-08 16:35 |
|
|