//

OIS 4.0.1. Na Reparatie Weer geen 3G

OIS 4.0.1. Na Reparatie Weer geen 3G discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie kan mij helpen? Na dat ik op mijn Iphone 3GS de 4.0 update geinstalleerd had, werkte mijn 3G Netwerk niet meer. De enige mogelijkheid ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 29-07-10, 16:23
Aerelius Aerelius is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 1
Exclamation OIS 4.0.1. Na Reparatie Weer geen 3G

Wie kan mij helpen?

Na dat ik op mijn Iphone 3GS de 4.0 update geinstalleerd had, werkte mijn 3G Netwerk niet meer. De enige mogelijkheid om internet te hebben is via een Wi-Fi verbinding. Ik heb t-mobile gebeld om te vragen hoe ik dit op kon lossen. Eerst heb ik mijn netwerkinstellingen hersteld. Nogsteeds niets. Toen heb ik hem een soft reset gegeven. Weer Niets. Toen heb ik hem een hard reset gegeven, maar ook dat hielp niet.

T-mobile zei dat ik hem moest opsturen en dat hij dan gerepareerd zou gaan worden. Zo gezegd zo gedaan en ik kreeg een Nieuwe Iphone thuis gestuurd.

Ik de boel weer geinstalleerd en mijn reserve kopie erop gezet, en weer deed de 3G het niet. Ik heb hem nu geupdate naar de 4.0.1 en zelfs dan doet hij het niet.

Weet iemand wat ik hier mee kan, voordat ik hem weer opstuur en hem 2 weken kwijt ben?

Ik hoor het graag

Mvgr,
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-08-10, 21:33
Kingjelle Kingjelle is offline
 
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 3
Standaard

Hier hetzelfde probleem..):
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vind geen Wi-Fi meer na beeldscherm reparatie Zoef Wi-Fi 3 12-06-11 12:35
iPhone: Iphone 3GS OIS 4.1 modemfirmware 05.14.02 jailbreak mark19 Jailbreak 1 26-11-10 21:13
Reparatie weer mislukt, kapotte antenne? firestarter iPhone algemeen 0 23-06-10 16:48
Iphone 3G geen service meer na reparatie bladearrows iPhone algemeen 0 26-05-10 12:19
geen ontvangst met slechte weer mamutskywalker Odido (T-Mobile) 3 25-08-08 18:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:26.