MKi9200 "geen audiobestand gevonden" discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, Sinds kort werkt mijn Parrot MKi9200 niet meer, geen geluid via kabel of BT, wel op scherm van de Parrot te zien artwork van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
MKi9200 "geen audiobestand gevonden"
hallo,
Sinds kort werkt mijn Parrot MKi9200 niet meer, geen geluid via kabel of BT, wel op scherm van de Parrot te zien artwork van artist en dat er muziek speelt. Als ik mijn iPhone 4 aansluit met de kabel zie ik op Parrot scherm "geen audiobestand gevonden". Ik heb mijn MKi9200 al bijna een jaar en met alle tevredenheid. Ik heb de nieuwste firmware van zowel iPhone en Parrot erin zitten. Graag reacties….. Alvast bedankt!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Parrot opnieuw laten pairen kan een oplossing geven.
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Opnieuw gepaired, and it works !!! I fell in love with my Parrot again, Thanks Mulderslag…
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3gs "geen service"/"zoeken.." | zozamis | Unlock | 10 | 21-12-11 21:48 |
Windows: "oude" iPhone syncen met "nieuwe" iTunes: appdata behouden? | SpiritMuse | iTunes | 5 | 27-06-11 22:00 |
"Geen Service" "herstel vereist" melding | Martijnvdberge | iPhone algemeen | 13 | 24-01-11 13:59 |
Nu.nl foutmelding: "Geen instellingen en/of filters gevonden voor opgegeven token" | aikoN | iPhone Apps | 1 | 29-07-10 15:50 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|