Autolader Onlinehandelshuis.nl discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, wat denken jullie? Ik weet namelijk niet of deze krast ja of nee......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Autolader Onlinehandelshuis.nl
Hallo,
wat denken jullie? Ik weet namelijk niet of deze krast ja of nee... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
kijk! dit zijn de reacties :S
|
|
||||
|
||||
Als niemand deze heeft valt er ook niet veel over te zeggen. Is dus niet gek als er niemand (nog) reageerd.
|
|
||||
|
||||
Ik heb deze vorige week binnen gekregen.
Werkt goed.. en heb nog geen krassen kunnen ontdekken. |
|
||||
|
||||
Waarom is iedereen zo obsessed met krasjes. De iPhone is een gebruiksvoorwerp. Als je dat niet vind moet je 'm fijn onder een glazen stolp in een vitrine zetten.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
precies!
moet dit ding nog 2 jaar gebruiken voor ik een nieuwe krijg.... wel verzekering erop, dus na een jaar, laat ik hem gewoon vallen en voor 30 euro krijg je dan een nieuwe |
|
|||
|
|||
Nou vandaag gehaald....PERFECT!
kan 360graden draaien. klikt er goed in. en voor 5 euro extra krijg je er een autolader bij. dus 25 euro voor houder en lader. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Autolader 'niet geschikt' | udouble | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 22-06-10 21:07 |
íphone autolader origineel?? | nance30 | iPhone accessoires en onderdelen | 5 | 13-05-10 16:33 |
kleinste usb autolader | rikkie123 | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 30-09-09 00:32 |
Autolader ombouwen | damnet | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 20-03-09 18:28 |
Iphone Autolader | Rodney-s | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 09-02-09 23:10 |
|
|