Autolader 'niet geschikt' discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Na de upgrade naar OS4 heb ik een probleem met de autolader. Die gaf tot vandaag wel een foutmelding ('apparaat niet geschikt'), maar nadat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Autolader 'niet geschikt'
Hoi,
Na de upgrade naar OS4 heb ik een probleem met de autolader. Die gaf tot vandaag wel een foutmelding ('apparaat niet geschikt'), maar nadat ik het uitklikte, werkte het apparaat wel (laden en bellen). Met OS4 komt die melding ('apparaat niet geschikt') altijd opnieuw tevoorschijn. Iemand een idee hoe ik die moet uitzetten? Grtz. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Autolader van de Action - NIET KOPEN | kevmeister | iPhone accessoires en onderdelen | 104 | 08-04-15 17:54 |
Universele usb-autolader werkt niet... | w.d | iPhone accessoires en onderdelen | 6 | 14-02-12 00:57 |
Autolader van Mobistar werkt niet | nico_van_wijk | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 05-01-10 22:40 |
[iPhone 3gs] Oude autolader niet compatible? | xandyx | iPhone accessoires en onderdelen | 13 | 04-09-09 18:43 |
IPHONE laadt niet op in nieuwe autolader | freddyfingers | iPhone algemeen | 0 | 14-01-09 21:25 |
|
|