Autolader van Mobistar werkt niet discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb een Iphone 3GS bij Mobistar gekocht. Het was een pakketje met daarbij een hoesje en een autolader. Met de 220 stekker of de usb-kabel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Autolader van Mobistar werkt niet
Heb een Iphone 3GS bij Mobistar gekocht. Het was een pakketje met daarbij een hoesje en een autolader.
Met de 220 stekker of de usb-kabel aan de computer kan ik de Iphone gewoon opladen. Echter wanneer ik de autolader erin prik gebeurt er helemaal niet. Het is een witte 12V autostekker (met een ledje) en een kruk-snoer met een witte iphone-stekker. Ik weet niet wat voor merk het is want ik heb de verpakking al weggegooid. Er stond wel op dat hij voor de 3G en 3GS is. Het ledje op de stekker brand wel gewoon. Heeft er iemand een idee? Is het trouwens normaal dat als de Iphone uit staat en je prikt hem op de 220 V lader, dat de Iphone gaat opstarten? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wat bedoel je met 'uit staat'? Standby? Iedere keer als ik mijn iPhone aan de lader hang geeft ie een 'gilletje' en licht het scherm op, dat is dus normaal.
Vwb je autolader zou ik toch maar teruggaan naar de winkel, voor zover ik begrepen heb moet je die er in België min of meer bijkopen? Je hebt gewoon recht op garantie als het ding niet werkt (ook al zou je hem hebben gekregen).
|
|||
|
|||
Ik heb hem echt uitgeschakeld. Dus bovenste knop ingedrukt houden en dan met het schuifje uit schakelen.
Als ik nu de stekker er in prik gaat hij weer opstarten. Lader ligt een beetje moeilijk, moet er ruim 100 km voor rijden. Dat is het nadeel van in België kopen. Kan beter een nieuwe kopen voor € 15,-. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Autolader van de Action - NIET KOPEN | kevmeister | iPhone accessoires en onderdelen | 104 | 08-04-15 17:54 |
Universele usb-autolader werkt niet... | w.d | iPhone accessoires en onderdelen | 6 | 14-02-12 00:57 |
Iphone 3gs laad niet meer op na gebruik van autolader | Cece2406 | iPhone algemeen | 3 | 10-04-11 13:40 |
Autolader Kensington werkt niet met iPhone 4 | GforceNL | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 12-07-10 21:04 |
edge werkt niet met mobistar | thewitten | Orange | 8 | 14-03-09 01:21 |
|
|