Iphone 3gs laad niet meer op na gebruik van autolader discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn 3gs laad niet meer op na gebruik van de autolader. Ik stak hem in op de sigarettenplug. Pets en het was gedaan met mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3gs laad niet meer op na gebruik van autolader
Mijn 3gs laad niet meer op na gebruik van de autolader. Ik stak hem in op de sigarettenplug. Pets en het was gedaan met mijn Iphone.
Hij is dan zeer warm geworden tot de batterij leeg was. Als ik hem terug probeer op te laden gebeurt er niets meer. Na wat zoekwerk op google zou waarschijnlijk de power IC stuk zijn. Weet iemand waar ik terecht kan voor een herstelling aan een deftige prijs. Heb een site gevonden maar die vragen 185€, wat ik persoonlijk een beetje veel vind. (link) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Het laadcircuit zit op het dock connector board. Dit board kost ca. 50,- $ bij Fixit.
|
|
|||
|
|||
valt dit niet onder garantie? wat voor een autolader was het?
|
|
|||
|
|||
Het was geen originele lader van Apple en mijn 3gs was ook net uit garantie. Dus dubbel pech.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 3gs laad niet meer op! | miss_cutie | iPhone algemeen | 1 | 12-05-11 14:02 |
Iphone laad niet meer (springboard programma's) | SergioEdelman | Jailbreak apps en thema's | 2 | 01-04-10 22:05 |
iphone gevallen nu laad hij niet meer! | apler | iPhone algemeen | 9 | 22-03-10 09:42 |
iPhone wordt niet meer herkend en laadt niet op. | petjon | iPhone algemeen | 20 | 17-11-09 19:55 |
[iPhone 3gs] Oude autolader niet compatible? | xandyx | iPhone accessoires en onderdelen | 13 | 04-09-09 18:43 |
|
|