//

Vanaf 4.3.0 valt tijdens gesprek spraak weg

Vanaf 4.3.0 valt tijdens gesprek spraak weg discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vanaf 4.3.0 heb ik na enkele minuten bellen dat mijn spraak niet meer voor de ander te horen is. Dacht dat 4.3.1 het zou verhelpen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-04-11, 18:31
msgambler msgambler is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 5
Standaard Vanaf 4.3.0 valt tijdens gesprek spraak weg

Vanaf 4.3.0 heb ik na enkele minuten bellen dat mijn spraak niet meer voor de ander te horen is.
Dacht dat 4.3.1 het zou verhelpen omdat er bij stond dat er problemen met verbindingen waren met 4.3.0. en daarom 4.3.1 uit was gekomen.

Ik heb Telfort en geen fratsen met mijn Iphone4 uitgehaald.

Wel een probleem nu want ik kan niet meer bellen en kan niet terug naar 4.2.1 Telfort geeft geen antwoord.

Wat een ..zooi!

Raar probleem !

Ook achterlijk dat ik niet gewoon terugkan naar 4.2.1 op een normale manier of zonder mijn telefoon te wissen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-04-11, 12:51
msgambler msgambler is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 5
Standaard

Wat een ***** Iphone 4. Ondersteunt niks alleen Apple, batterij loopt leeg. met 4.3.1. valt gesprek weg (telfort) en firmware kan je niet terugzetten omdat meneer Apple dat niet wil. Nooit meer een Iphone
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
gesprek valt weg tijdens bellen Nielsvhulten iPhone algemeen 49 07-04-11 20:44
Bereik valt weg waneer gesprek gestart wordt (KPN) Kiterzone KPN 23 18-06-10 00:45
3GS: Geluid valt tijdens gesprek steeds kort weg. Arjen_R iPhone algemeen 2 18-07-09 14:08
Gesprek valt weg. forum.bericht Jailbreak apps en thema's 0 12-02-08 18:55
Gesprek valt soms weg blaugrana iPhone algemeen 12 03-01-08 16:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:34.