3GS: Geluid valt tijdens gesprek steeds kort weg. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een 3GS met T-Mobile. Tijdens een gesprek valt het geluid steeds kort even weg. Dit is erg storend, omdat je net 1 of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3GS: Geluid valt tijdens gesprek steeds kort weg.
Ik heb een 3GS met T-Mobile. Tijdens een gesprek valt het geluid steeds kort even weg. Dit is erg storend, omdat je net 1 of 2 woorden mist.
Is dit een bekend probleem? En belangrijker nog, wat kan ik hier aan doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Aangezien je al 2 topics hebt over problemen kan ik je aanraden even een herstel uit te voeren met iTunes.
|
|
|||
|
|||
Ik hem hem voor die problemen al een keer naar het origineel teruggezet. Dat heeft het niet verholpen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
het geluid valt steeds weg | boardfreak | iPhone algemeen | 8 | 02-09-14 21:38 |
Geluid valt weg tijdens bellen | ena01 | iPhone algemeen | 11 | 17-11-11 14:32 |
Vanaf 4.3.0 valt tijdens gesprek spraak weg | msgambler | iPhone algemeen | 1 | 10-04-11 12:51 |
gesprek valt weg tijdens bellen | Nielsvhulten | iPhone algemeen | 49 | 07-04-11 20:44 |
Gesprek valt weg. | forum.bericht | Jailbreak apps en thema's | 0 | 12-02-08 18:55 |
|
|