Gesprek valt weg. discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik merk elke keer weer dat, als ik met iemand in gesprek ben via de iPhone en ik haal hem van m'n oor vandaan, geef ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gesprek valt weg.
Ik merk elke keer weer dat, als ik met iemand in gesprek ben via de iPhone en ik haal hem van m'n oor vandaan, geef over aan iemand anders dat dan het gesprek weggevallen is. Dit terwijl beide personen de iPhone uitsluitend aan de zijkanten beetpakken.
is er een instelling die maakt dat een gesprek verbroken wordt als je hem van je oor vandaan haalt? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vanaf 4.3.0 valt tijdens gesprek spraak weg | msgambler | iPhone algemeen | 1 | 10-04-11 12:51 |
gesprek valt weg tijdens bellen | Nielsvhulten | iPhone algemeen | 49 | 07-04-11 20:44 |
Bereik valt weg waneer gesprek gestart wordt (KPN) | Kiterzone | KPN | 23 | 18-06-10 00:45 |
3GS: Geluid valt tijdens gesprek steeds kort weg. | Arjen_R | iPhone algemeen | 2 | 18-07-09 14:08 |
Gesprek valt soms weg | blaugrana | iPhone algemeen | 12 | 03-01-08 16:55 |
|
|