Vasthangen lock knop 1G discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Ik heb enkele weken geleden mn iphone eens laten vallen waardoor het Lock knopje vast is komen te zitten. Nu werkte hij op het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vasthangen lock knop 1G
Hey,
Ik heb enkele weken geleden mn iphone eens laten vallen waardoor het Lock knopje vast is komen te zitten. Nu werkte hij op het begin nog half alleen "klikte" hij zich maar niet meer. Gister was het dus zo ver, hij hangt echt vast. Telefoon blijft zich maar resetten. Iemand die weet hoe ik dit makkelijk kan verhelpen of iemand die hier ervaring in heeft/handig in is? Grtz |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Blijft vasthangen bij ontgrendelen. | ruud198 | iPhone algemeen | 2 | 25-02-11 09:27 |
Mute knop en landscape knop ipad | gemakki | iPad algemeen | 17 | 22-12-10 21:23 |
lock knop werkt niet meer | Kaasschaaf | iPhone algemeen | 5 | 28-08-10 12:43 |
Verschillende problemen, vasthangen, usb probleem | voetbalsterke__ | iPhone algemeen | 9 | 16-08-09 20:56 |
iphone1 blijft vasthangen, niets reageert | Delphii | iPhone algemeen | 5 | 15-07-08 18:58 |
|
|