//

lock knop werkt niet meer

lock knop werkt niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hee Mijn lock knop op mijn iPhone 3GS begint het te begeven. Soms doet hij het wel maar vaak niet. Nu heb ik als "tijdelijke ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27-08-10, 23:07
Kaasschaaf Kaasschaaf is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 51
Standaard lock knop werkt niet meer

hee

Mijn lock knop op mijn iPhone 3GS begint het te begeven. Soms doet hij het wel maar vaak niet. Nu heb ik als "tijdelijke oplossing" dat ik met activator gewoon de statusbar even ingedrukt houd, dat hij lockt, maar ik wil graag mijn iPhone verkopen )(voor een 4 uiteraard ). Wie heeft de gouden tip? Zit er gewoon stof in?

Het probleem is dat ik niet meer in de garantieperiode val, eind juli was m'n toestel een jaar oud en begin deze maand was mijn abonnement een jaar oud. Daarnaast heb ik nog een probleem, misschien dat ik daar ook even geholpen mee kan worden? De aansluiting waar ik m'n oordopjes in doe, werkt ook niet meer naar behoren. Als de iphone in mn zak zit terwijl ik muziek luister hoor ik allemaal gekraak bij elke beweging.

Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-08-10, 23:10
eentje eentje is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: zwolle
Berichten: 463
Standaard

Is het een Nederlands toestel? Apple zegt je 1jaar garantie te geven maar wettelijk heb je langer omdat je van iets als een iPhone met prijs van 800nieuw mag verwachten dat hij Cker drei jaar mee kan. Rechtsbijstand ftw. Zelf soort gelijk iets met koelkast gehad buiten garantie stuk reparatie gratis
  #3  
Oud 27-08-10, 23:14
Kaasschaaf Kaasschaaf is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 51
Standaard

Klopt, is een Nederlandse iPhone. Waar moet ik dan contact mee opnemen? Apple of T-mobile? Bedankt voor je tip!
  #4  
Oud 27-08-10, 23:18
eentje eentje is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: zwolle
Berichten: 463
Standaard

Zowel Apple als tmovile zullen zeggen garantie verlopen. Proberen kan altijd even wijzen op nl wetten. Anders juridisch loket en of rechtsvijstandverzekering
  #5  
Oud 27-08-10, 23:25
Kaasschaaf Kaasschaaf is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 51
Standaard

In tegenstelling tot wat ik dacht en wat op de Apple site staat, als ik mijn serienummer invul, staat er op de over garantie pagina (klik op garantie) lees ik; "Je krijgt bij de iPhone twee jaar garantie." Kan iemand dat bevestigen?
  #6  
Oud 28-08-10, 11:43
kal_el kal_el is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Oost-Vlaanderen
Berichten: 510
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaasschaaf Bekijk bericht
In tegenstelling tot wat ik dacht en wat op de Apple site staat, als ik mijn serienummer invul, staat er op de over garantie pagina (klik op garantie) lees ik; "Je krijgt bij de iPhone twee jaar garantie." Kan iemand dat bevestigen?
in europa heb je 2 jaar garantie ja, ik heb mijn iPhone binnengebracht na een jaar en 5 maanden, en die werd netjes vervangen voor een andere onder garantie (en ik heb geen extra verzekeringen ofzo)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Aan uit knop werkt niet meer joene28 iPhone algemeen 1 07-04-11 08:54
iPad op iOS 4.2.1. rotatie lock werkt niet meer??? Zeke_NL iPad algemeen 2 03-12-10 12:51
Aan/Uit knop werkt niet meer 3G Venz iPhone algemeen 0 08-02-10 10:05
auto lock werkt niet meer na install advanced preference fcruizer iPhone algemeen 4 18-12-09 23:34
Aan/Uit knop werkt niet meer KCie iPhone algemeen 0 23-11-09 08:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:26.