auto lock werkt niet meer na install advanced preference discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) sinds ik advanced preference op de ihpone hebt gezet werkt auto lock niet meer, ook niet als ik adv. pref. uitschakel via winterboard. en ook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
auto lock werkt niet meer na install advanced preference
sinds ik advanced preference op de ihpone hebt gezet werkt auto lock niet meer, ook niet als ik adv. pref. uitschakel via winterboard. en ook niet na een reboot.
iemand een oplossing, hopelijk zonder alles te resetten (geen zin om alles erop nieuw op te zetten) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
niemand??
|
|
||||
|
||||
Al een harde reset gedaan?
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
auto lock werkt niet meer na install advanced preference
Ik had het zelfde probleem als nielspod,heb de herstelfunctie uitgevoerd maar de iphone start nu continu achter elkaar op.Ook een harde reset uitgevoerd maar ook dat baat niet.Helpppppppppppppp.
Bvd Vriend |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad op iOS 4.2.1. rotatie lock werkt niet meer??? | Zeke_NL | iPad algemeen | 2 | 03-12-10 13:51 |
lock knop werkt niet meer | Kaasschaaf | iPhone algemeen | 5 | 28-08-10 12:43 |
auto lader werkt niet meer na nw upload | pamaco69 | iPhone algemeen | 2 | 15-08-10 23:39 |
Zoom werkt niet meer na install elements | MyFone | iPhone algemeen | 6 | 03-04-10 15:13 |
iPhone 3G: Na install 2.0 Iphone 1.1.4 Mail werkt niet meer | pieter68 | Unlock | 16 | 04-08-08 18:53 |
|
|