Kan email niet verwijderen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Iemand dit meeegemaakt. Ik heb email accounts en op 1 ervan kan ik niet (of deels) niet meer verwijderen. Niet via prullebak, niet via ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan email niet verwijderen
Hoi,
Iemand dit meeegemaakt. Ik heb email accounts en op 1 ervan kan ik niet (of deels) niet meer verwijderen. Niet via prullebak, niet via wijzig en niet via swipe en verwijder. Hiermee bedoel dat op het ogenblik zelf dit wel kan maar dat na een tijdje (50 tal mails van de 180 in) het scherm zwart wordt en dat ik terug op het jump-scherm terchtkom. De mail die in aantal verminderd waren (en zo ook bij mail - in,staan komen er gewoon terug bij wanneer ik mail opvraag. Leegmaken van prullebak helpt ook niet. Iemand enig idee. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb exact hetzelfde probleem zoals U het beschrijft. Verwijderde mails keren steeds terug nadat tijdens het verwijderen een zwart scherm verschijnt.
Iemand een oplossing hiervoor ? |
|
|||
|
|||
greybart en Oukita heeft 1 van jullie al een oplossing gevonden? Heb sedert deze middag hetzelfde probleem. Bedankt alvast.
|
|
|||
|
|||
Nog steeds niets afdoend of reden van crash.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Even mijn account op inactief gezet en opgelost
Fozzy |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Email verwijderen : Bericht kan niet worden verplaatst | petrademol | iPhone algemeen | 28 | 27-09-12 09:37 |
Kan Apps niet verwijderen | Marc1969 | iPhone Apps | 7 | 09-11-10 22:11 |
kan email niet lezen | renssies | iPhone algemeen | 2 | 07-08-08 14:44 |
Bossprefs kan ik niet verwijderen???!!! | marquito | iPhone algemeen | 5 | 30-05-08 17:34 |
Kan SSH niet verwijderen? | mister@ | Jailbreak apps en thema's | 1 | 09-01-08 18:55 |
|
|