Kan Apps niet verwijderen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Nadat ik een nieuwe/andere iPhone heb teruggekregen na een reparatie, krijg ik het niet meer voor elkaar om apps te verwijderen rechtstreeks vanaf m'n telefoon. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan Apps niet verwijderen
Nadat ik een nieuwe/andere iPhone heb teruggekregen na een reparatie, krijg ik het niet meer voor elkaar om apps te verwijderen rechtstreeks vanaf m'n telefoon. In plaats van de rode kruisjes die je normaal gesproken krijgt, zijn die kruisjes bij mij zwart en gebeurt er niets mee als ik ze wil verwijderen.
Het heeft vast iets te maken met het feit dat de apps gekocht zijn op m'n oude telefoon maar ik kan niet vinden waar ik een evt. authorisatie kan aanpassen/toevoegen. Iemand die mij uit de brand kan helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Helemaal niemand die hier iets zinnigs over kan zeggen?
|
|
|||
|
|||
Rode kruisjes? Bij mijn zijn ze altijd al zwart en dan kan ik ze ook gewoon verwijderen.
|
|
|||
|
|||
Bij m'n 'oude' iPhone waren ze toch echt rood. Die draaide overigens nog op 3.1.2, terwijl m'n nieuwe op 4.0.1 draait. Zou dat dan het probleem zijn? Blijft gek dat ik ze niet kan verwijderen
|
|
|||
|
|||
In iTunes kun je ook applicaties veqrwijderen en/of elders op je springboard plaatsen. Overigens zijn bij mij de krijsjes WIT op een zwarte achtergrond.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Eeeehm, ja, daar heb je dan weer gelijk in. Maar de hoofdkleur van het symbooltje is zwart... |
|
|||
|
|||
Oplossing eindelijk gevonden! En natuurlijk te stom voor woorden. Ik was iets te fanatiek geweest met de instellingen van m'n pop-up blocker. De bevestigingsmelding van het verwijderen werd geblokkeerd...
|
|
||||
|
||||
Goed om te horen dat het probleem verholpen is
Dan kan deze discussie wel weer op slot. // Slotje
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan Apps niet meer op iPhone verwijderen | nicosomers | Jailbreak apps en thema's | 12 | 29-09-15 00:47 |
kan geen apps verwijderen via cydia!!! | Mojohead | Jailbreak apps en thema's | 0 | 16-05-11 02:53 |
Kan geen apps downloaden of verwijderen meer in Cydia. | vietigra | Jailbreak apps en thema's | 0 | 12-03-11 01:37 |
Kan email niet verwijderen | greybart | iPhone algemeen | 5 | 19-12-09 12:39 |
Kan SSH niet verwijderen? | mister@ | Jailbreak apps en thema's | 1 | 09-01-08 18:55 |
|
|