tekst scanner discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) ik zoek een app die door een foto te trekken van een blad de tekst herkent en soort van word document word... iemand een idee?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
tekst scanner
ik zoek een app die door een foto te trekken van een blad de tekst herkent en soort van word document word... iemand een idee?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Da's een lastige volgens mij. Ik zou op dit moment en met mijn kennis van apps en software het volgende doen.
Foto maken met iPhone dmv ScanR Pro. ScanR Pro maakt een pdf file aan. Vervolgens zou ik de pdf op de pc inlezen met Wordperfect (Corel), deze kan de tekst van een pdf omzetten naar een werkelijk bewerkbaar tekstbestand (.wpd). Ga er vanuit dat de tekst nooit 100% goed is, kwalitiet van foto zal bepalend zijn. Deze kan natuurlijk ook worden gebruikt door Word (opslaan als .doc bestand) Weet iemand een betere / goedkopere oplossing dan hoor ik het graag. |
|
|||
|
|||
Prizmo doet dat, en krijgt mooie recensies
wel prijzig |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ben het aant downloaden, hopelijk de moeite maar denk het wel!
|
|
|||
|
|||
ik gebruik Perfect OCR, 2,99€, er zelfs een light versie. doet het best goed.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Tekst document naar tekst app? | sanders | iPhone Apps | 0 | 13-12-10 22:19 |
Wi-Fi scanner nodig | marcolampie | Jailbreak apps en thema's | 20 | 30-11-10 16:55 |
Luchtvaart scanner | Krusko | iPhone Apps | 5 | 14-10-10 21:55 |
RSS Reader met grotere tekst? De tekst in Google Reader is piepklein :( | Esteban78 | iPhone Apps | 0 | 17-08-10 02:28 |
Wi-Fi Scanner / Finder | satfreak1969 | iPhone Apps | 1 | 22-06-10 23:52 |
|
|