//

iphone 3gs laad niet meer op!

iphone 3gs laad niet meer op! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) oke ik baal enorm! een week geleden is mijn iphone in het toilet gevallen op een feestje en die heeft er zon 5 sec ingelegen. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-05-11, 13:38
miss_cutie miss_cutie is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 14
Angry iphone 3gs laad niet meer op!

oke ik baal enorm!

een week geleden is mijn iphone in het toilet gevallen op een feestje en die heeft er zon 5 sec ingelegen.
ik had hem geschud en meteen aggedroogd en ik dacht ook echt dat ik hem uit had gezet.
de volgende morgen bleek dat hij nog aan stond maar hij deed het gewoon nog, alleen zat er veel vocht achter het beeldscherm en achter het glas van mn camera, en als iemand mij belde kon ik diegene niet meer horen,dus ik heb hem toen helemaal uitgezet.
eenmaal thuis aangekomen heb ik hem uit elkaar gehaald en de 2 losse onderdelen in een zak met ongekookte rijst laten liggen voor bijna 2 dagen totdat al het vocht eruit was.
toen ik hem weer aansloot deed hij het gewoon weer en kon ik ook weer alles horen.

maar toen ging hij ineens vreemd doen kwa batterij.
hij laad niet meer op, eerst deed hij het af en toe niet en als ik hem dan opnieuw aansloot of op reboot drukte dan deed hij het weer even.
maar daar hield hij ook mee op, hij maakte nog wel connectie zeg maar met mn telefoon, je hoorde het geluidje en rechts bovenin zag je een klein bliksem tekentje in het batterijtje maar hij laade niet meer op.
toen hij helemaal leeg was en ik hem aan de oplader deed dan kreeg ik een batterij te zien met een bliksem teken daaronder, maar het rode balkje in de batterij werd niet dikker.
als ik hem nu aansluit krijg ik alleen het logo te zien, en als er geen simkaart in zit een tekentje dat hij aan itunes moet en als ik hem dan open slide dan valt hij weer uit.

is dit een batterij issue? is het mn dockconnector? valt dit zelf te fixen? ( k heb een jailbreak)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-05-11, 14:02
miicker's schermafbeelding
miicker miicker is offline
 
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Eindhoven
Berichten: 233
Standaard

denk dat je batterij kapot is zo klinkt het, maar zeker weten doe ik het niet, je kan kijken of het daaraan licht door een nieuwe batterij te kopen, je kan ook kijken of het aan je dock licht (wat ik niet denk omdat de connectie er wel is) door een dockconnector van iemand anders te lenen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3gs laad niet meer op na gebruik van autolader Cece2406 iPhone algemeen 3 10-04-11 13:40
iPhone start niet/laad niet meer op JRJoeri iPhone algemeen 10 08-12-10 01:08
Iphone laad niet meer (springboard programma's) SergioEdelman Jailbreak apps en thema's 2 01-04-10 22:05
iphone gevallen nu laad hij niet meer! apler iPhone algemeen 9 22-03-10 09:42
iPhone wordt niet meer herkend en laadt niet op. petjon iPhone algemeen 20 17-11-09 19:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:56.