Naam contact uitspreken bij binnenkomende oproep discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik gebruik vaak de oortelefoontjes van de iPhone. Dit is heel prettig bij oproepen. Ik herken echter niet wie er belt als ik ze in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Naam contact uitspreken bij binnenkomende oproep
Ik gebruik vaak de oortelefoontjes van de iPhone. Dit is heel prettig bij oproepen. Ik herken echter niet wie er belt als ik ze in heb, ik zou dan nog de iPhone uit mijn broekzak moeten halen om dat te bekijken, maar dan kan ik net zo goed de oortjes uitlaten. Het instellen van aparte ringtones per contact werkt ook niet voor mij.
Is het mogelijk dat de iPhone de naam van de contactpersoon die belt uitspreekt? Of is het wellicht mogelijk dat ik de naam van de contactpersoon zelf inspreek en ik dat dan hoor...? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Is CallTell uit cydia misschien iets?
|
|||
|
|||
klinkt goed zo in Cydia en heb hem aangeschaft, maar het lijkt niet te werken.....
|
|
||||
|
||||
Bij mij werkte hij pas nadat ik de toggle voor sbsetting had gedownload en deze vervolgens aangezet had.
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik iCallAnnounce uit cyndia. Kun je okt complete sms teksten laten oplezen, werkt goed bij ons.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bluetooth activering bij oproep | joostman | iPhone Apps | 5 | 30-09-10 19:04 |
geen geluid bij oproep | faith_999 | iPhone algemeen | 2 | 30-04-08 10:16 |
contact geg op display bij inkomende oproep | bartjansen | Archief | 1 | 18-04-08 20:16 |
Tijd weergave bij binnenkomende smsjes | ilya | iPhone algemeen | 3 | 15-01-08 18:42 |
|
|