iPhone werkt niet meer op accessoire na 5.1.1. discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone 4 werkt ineens niet meer op een Sharp wekkerradio nadat de telefoon is geupdate naar versie 5.1.1. Hij doet helemaal niets erop en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone werkt niet meer op accessoire na 5.1.1.
Mijn iPhone 4 werkt ineens niet meer op een Sharp wekkerradio nadat de telefoon is geupdate naar versie 5.1.1.
Hij doet helemaal niets erop en geeft ook geen melding op het scherm. De iPhone van mijn vriendin werkt er nog wel op, die nog de oude IOS versie heeft. Zijn er meer die hier last van hebben of is hier iets tegen te doen? Alvast bedankt, Xander |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 3gs laadt niet meer op aan imac: 'opladen niet ondersteund door dit accessoire | mputman | iPhone algemeen | 6 | 28-09-11 18:48 |
Iphone 2g laad niet meer op, melding: Dit accessoire is niet bedoeld voor de iphone | japanner | Archief | 2 | 09-11-09 19:09 |
Dit accessoire is niet bedoeld voor de iphone. GEEN GELUID MEER | vreddie007 | iPhone algemeen | 2 | 07-10-09 10:42 |
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... | Brianvdz | Archief | 1 | 27-10-08 13:46 |
Netwerk Selectie werkt na upgrade naar 1.1.4 via Ziphone werkt niet meer. | m190677s | Unlock [archief] | 2 | 18-03-08 16:19 |
|
|