mis een deel van de accu conector discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik heb een iphone 4 16gb gekregen om te repareren. maar er mist iets. namelijk een stuk metaal dat naast de accu conector zit. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
mis een deel van de accu conector
hallo,
ik heb een iphone 4 16gb gekregen om te repareren. maar er mist iets. namelijk een stuk metaal dat naast de accu conector zit. deze moet je verwijderen voor je de accu eruit haalt. kan ik deze ergens kopen? of kan ik deze weg laten? hieronder een foto van het onderdeel. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
accu, conector, zwart plaatje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: hoe kan je een deel van de muziek synchroniseren? | Nico Pieter | iTunes | 2 | 25-04-12 13:38 |
iPhone: Na jailbreak maar een deel van het scherm zichtbaar | XfreeztYleX | Jailbreak | 1 | 21-04-11 14:27 |
Accu zeer snel leeg, nieuwe accu een optie? | Jarno05 | iPhone algemeen | 3 | 29-03-11 19:53 |
slechts een deel van adresboek syncen? | josephusjg | iTunes | 7 | 17-08-09 15:53 |
Hoe een deel van sms-thread wissen? | EricBremer | iPhone algemeen | 11 | 02-04-09 20:50 |
|
|