Iphone 4 geen geluid bij geluidsfragementen (wel bij bellen) discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Iphone 4. Bij bellen wel ringtone. Bij afspelen video, muziek, youtube, gebruik display geen geluid (volume balk verdwijnt). Speakers, headphone Power (incl.Flex cable) en accu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Iphone 4 geen geluid bij geluidsfragementen (wel bij bellen)
Iphone 4. Bij bellen wel ringtone. Bij afspelen video, muziek, youtube, gebruik display geen geluid (volume balk verdwijnt).
Speakers, headphone Power (incl.Flex cable) en accu vervangen. Iphone 'gereset', op alle mogelijke manieren. Probleem blijft. Iemand die mij verder kan helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
dock
als ik hem nu in mijn orginele iphonedock zet werkt alles perfect. echter als ik hem eruit haal werkt het weer niet (na ongeveer 5 minuten).
|
|
|||
|
|||
Niemand?? (moet ik morgen dan echt naar Keulen?)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen geluid tijdens bellen, wel bij viber etc. | jwzjwz | iPhone algemeen | 0 | 23-06-12 15:06 |
Video: Geen geluid bij filmpje maken, wel bij dictafoon | arjanvr | Muziek, foto & video | 1 | 15-06-12 19:37 |
Geen geluid bij apps, wel bij muziek en viedeo's | WennBee | iPad algemeen | 5 | 28-03-12 19:37 |
Geen geluid bij bellen, wel met speaker/carkit | coelho | iPhone algemeen | 2 | 27-09-11 12:06 |
|
|