Lightning to 30 pins connector vraag discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zit met de volgende vraag. Kan ik met de connector 30 pins naar lightning nog steeds mijn Sony wekker dock gebruiken? Deze gaat ook altijd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Lightning to 30 pins connector vraag
Zit met de volgende vraag.
Kan ik met de connector 30 pins naar lightning nog steeds mijn Sony wekker dock gebruiken? Deze gaat ook altijd mee op vakantie om muziek te luisteren in de voortent. Nu lees ik verschillende dingen hierover. Analoog uit zou wel werken maar ipod uit niet, Dan zou ik dus wel muziek kunnen luisteren maar de bediening zou niet meer werken met de knoppen van de dock? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dat, plus bediening (controls) vanaf het apparaat waarop de iPod is aangesloten.
Correct me if I'm wrong Laatst gewijzigd door ballegooier; 16-09-12 om 12:23. |
|
|||
|
|||
Daar was ik al een beetje bang voor. Bedankt voor se antwoorden.
|
|
||||
|
||||
Ja - je bent niet de enige die bang is.... Ik ben benieuwd hoe dit verder uit pakt, de omwisseling naar deze nieuwe poort.
|
|
|||
|
|||
Ik vrees er ook een beetje voor, ik heb geen idee hoe de bose boxen dit gaan verwerken. En ik vind het niet zo veilig met de connector, heb zo het idee dat als je er eens een stootje tegen geeft dat het helemaal kapot gaat zijn.
|
|
|||
|
|||
Het lijkt mij ook niet zo veilig met die connector..... heb al wel andere gezien met een kort kabeltje eraan die wel zouden moeten werken. Die maar eens bestellen als ik de Iphone 5 in mn handen heb.
|
|
|||
|
|||
Ik veronderstel dat ze songinfo & bediening nu via BT willen sturen?
Howow |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Lightning agenda | rotterdammer53 | iPhone algemeen | 0 | 11-12-10 22:34 |
Verlengkabel 30 pins gezocht | Gert-Jan Hallink | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 11-05-10 11:53 |
|
|