iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone accessoires en onderdelen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/)
-   -   The Slight is te bestellen ! (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/126266-the-slight-bestellen.html)

pdavie2311 05-10-12 20:08

Omdat de slight er zo strak om heen zit, vraag ik mij af of ik mijn bodyguardz bescherming op de zijkanten kan laten zitten..denk het niet namelijk..wil gewoon niet dat de zwarte randen beschadigen..maar even passen morgen...

blingbling 05-10-12 20:33

Waarom heb ik nog geen verzendbevestiging ontvangen?
Ik heb hem maandag besteld, en zou nog bij de batch van 5 oktober zitten?

Geert1976 05-10-12 22:27

ik had 'm ook besteld. Maar na het zien van de foto's en de commentaren op macrumors ga ik hem cancellen. Ik krijg hem ook waarschijnlijk morgen binnen.

Mocht iemand 'm willen overnemen (ik heb de Clear besteld), dan hoor ik t wel via PM

poldervrouw 06-10-12 22:27

Mijn slight komt maandag, zwart transparant , besteld bij appelhoes

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 6 oktober 2012 om 22:36 ----------

Nou .. Als je op macrumor leest em de foto's ziet.. Dan is ie niet best.. En dat voor zover geld .. Als ie echt zo bagger is, dan kan ie linea recta terug.

blingbling 07-10-12 00:28

Als ie niet netjes is afgewerkt ga ik gewoon met een vijl en een föhn aan de slag. Het enige waar ik echt bang voor ben is dat ie dus echt niet transparant is.

DaveD30 07-10-12 07:21

Heb die van mij binnen en die gaat gelijk terug! Hij ziet er niet uit! Allemaal vlekken in het plastic en gerafelde randen!

pdavie2311 07-10-12 08:28

Heb die van mij ok binnen..Zal hem straks eens even goed bekijken!! (in alle rust, zonder kleine kinderhandjes)..Verpakking was stuk bij openmaken..Dwz, het harde plastic waar de Slight in zat..Wel even snel gekeken naar de Slight, maar deze was nog wel netjes als ik dat zo goed zag...Ik probeerde even snel mijn iPhone 5 met de Bodyguardz op de zijkanten erin te doen, maar dat lukte mij niet zo snel..

Ben bang, dat als ik de bescherming eraf haal, en hem dan in de Slight doe, dat mijn zijkanten beschadigen? Iemand hier die hem er al in heeft?

@DaveD30....Welke kleur heb jij? Ik de zwarte transparante...

DaveD30 07-10-12 09:20

Ik heb ook de zwarte en bij mij was ook de verpakking kapot. Hij gaat dus weer terug en ik hoef ook geen nieuwe. Wacht wel even op de ocoat van ozaki

feddesman 07-10-12 09:48

Die van mij is perfect!!Gaat trouwens om de zwarte variant

blingbling 07-10-12 11:13

Maar is de zwarte nou wel of niet transparant?

pdavie2311 07-10-12 12:52

Heb je hem er nu " kaal " in gedaan? Zonder bescherming zo in de cover? Beschadigt hij dan niet denk je?


Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door feddesman (Bericht 834170)
Die van mij is perfect!!Gaat trouwens om de zwarte variant


Geert1976 07-10-12 16:02

jammer, ik had mijn hoop gevestigd op de Slight. Maar die is dus 10 keer niks. Heb inmiddels een verzoek tot annulering gedaan bij appelhoes.nl

Verder ben ik na 3 dagen het internet afstruinen nog steeds niet een mooie dunne clear case tegengekomen. Meeste zien er zo cheap uit of niet echt clear

Danniz 07-10-12 16:50

Totaal niet aan te raden inderdaad. Lees ook meerdere klachten over scherpe randen waardoor je gemakkelijk je vingers aan zou kunnen openhalen.

feddesman 07-10-12 17:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door blingbling (Bericht 834213)
Maar is de zwarte nou wel of niet transparant?

Niet ,Gewoon pik zwart

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 oktober 2012 om 17:25 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Danniz (Bericht 834353)
Totaal niet aan te raden inderdaad. Lees ook meerdere klachten over scherpe randen waardoor je gemakkelijk je vingers aan zou kunnen openhalen.

Nergens last van hoor

Danniz 07-10-12 17:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door feddesman (Bericht 834361)
Niet ,Gewoon pik zwart

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 oktober 2012 om 17:25 ----------



Nergens last van hoor

Dan zal je de enige zijn.

blingbling 07-10-12 18:46

Ik heb maar een BestSkinsEver body kit en een sleeve van etsy besteld.
De Desmay stuur ik maar retour als ik hem heb!

Nfect 08-10-12 11:22

Ik heb ook een Slight besteld bij appelhoes en vrijdag een mail gekregen dat mijn bestelling verzonding is en opgehaald door PostNL.
Maar ik heb hem nog altijd niet en ik heb zelfs nog geen trackingcode gekregen om te zien waar hij zit... of zal ik dit niet krijgen ook?

feddesman 08-10-12 11:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nfect (Bericht 834686)
Ik heb ook een Slight besteld bij appelhoes en vrijdag een mail gekregen dat mijn bestelling verzonding is en opgehaald door PostNL.
Maar ik heb hem nog altijd niet en ik heb zelfs nog geen trackingcode gekregen om te zien waar hij zit... of zal ik dit niet krijgen ook?

Nee
Hij word gewoon door de postbode bezorgd in een envelop zonder T&T

Nfect 08-10-12 11:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door feddesman (Bericht 834695)
Nee
Hij word gewoon door de postbode bezorgd in een envelop zonder T&T

Ah ok, en aangezien ik in België woon is het dus normaal dat ik hem nog niet heb! Thnx voor de verduidelijking ;)

Nu ja, als ik hier zo de commentaren lees, zal ik wss ook gwn een ander hoesje kopen

feddesman 08-10-12 12:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nfect (Bericht 834700)
Ah ok, en aangezien ik in België woon is het dus normaal dat ik hem nog niet heb! Thnx voor de verduidelijking ;)

Nu ja, als ik hier zo de commentaren lees, zal ik wss ook gwn een ander hoesje kopen

Zou eerst maar ff afwachten wat je er zelf van vindt.lijkt net een stelletje schapen hier


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:32.