Verschillende accessoires van 3GS maar nu iPhone 5 discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zoals zovele van jullie, heb ik nog enkele accessoires van iPhone 3GS. En nu een iPhone 5 gekocht. Geraak niet wegwijs wat ik nu het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Verschillende accessoires van 3GS maar nu iPhone 5
Zoals zovele van jullie, heb ik nog enkele accessoires van iPhone 3GS.
En nu een iPhone 5 gekocht. Geraak niet wegwijs wat ik nu het beste aanschaf om al die spullen nog te gebruiken. Wat heb ik nog: - Oplader blokje met usb kabel voor iPhone ( toen 3GS) op te laten op het werk. - Muziek box van B&O. Wat zou ik nu exact extra aanschaffen om die 2 dingen te blijven gebruiken? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 30 september 2012 om 17:26 ---------- Even ter info, de oplader van op het werk blijft ook daar liggen. En de muziek box blijft natuurlijk thuis staan. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Niemand die me even wegwijs kan maken?
|
|
|||
|
|||
connector
Je hoeft alleen maar 2 Lighting-verloop connectors aan te schaffen,
Zijn bij Apple duur maar even zoeken op internet scheelt heel veel in aanschaf! (ik heb er 3 besteld voor totaal 48 euro) |
|
|||
|
|||
Als ik het goed begrijp dit (Lightning-naar-30-pens-adapter - Apple Store (Nederland) ) moet ik 2x bestellen?
Dat pas op de muziek box van B&O + Dat past op de oude oplader van mijn iphone 3GS? Waar heb jij deze gekocht aan die prijs als ik vragen mag? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|