50% korting SENA cases! discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kreeg gisteren een mail van Sena cases. Ze hebben een deal geplaatst op de website "Orderborder.com" Voor $25,- dollar krijg je een voucher waarmee ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
50% korting SENA cases!
Ik kreeg gisteren een mail van Sena cases. Ze hebben een deal geplaatst op de website "Orderborder.com"
Voor $25,- dollar krijg je een voucher waarmee je een case van $50,- kan bestellen voor dus maar $25.- Zie de website. 50% off $50 voucher from Sena Cases - OrderBorder.com -- Daily group deals on all your MacBook, iPhone, iPad accessories and software ! Ik heb er meteen een besteld voor mijn nieuwe Iphone 5. Ik ga er vanuit dat het werkt, maar eigen risico. De deal duurt nog 3 dagen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ervaringen met Sena Cases? | RobertJRB | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 09-08-08 21:43 |
Sena UltraSlim Pouch | svenssonn | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 26-07-08 17:46 |
|
|