iCultureShop.nl? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben nieuw op dit forum en zou graag iets meer willen weten over de iCultureShop.nl: 1. Is dit dezelfde shop als PDAshop.nl? Heb vroeger ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iCultureShop.nl?
Ik ben nieuw op dit forum en zou graag iets meer willen weten over de iCultureShop.nl:
1. Is dit dezelfde shop als PDAshop.nl? Heb vroeger namelijk goede ervaring met Pdashop.nl gehad! 2.Wat is het verschil wanneer ik bij iCultureShop.nl of Pdashop.nl een telefoon bestel? 2. Bestaan er speciale kortingen c.q aanbiedingen voor iPhoneclub forumleden? Heb momenteel interesse in een iPhone 5 32Gb zonder abbo. 3. Is er al enig zicht op welke termijn er toestellen ( iPhone 5 32Gb) leverbaar zijn? Bij voorbaat dank! Laatst gewijzigd door appleblues; 01-11-12 om 21:28. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wat ik zo heb gezien is dat icultureshop.nl alleen maar duurder is.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Helaas niet. Coolblue is net als alle andere partijen afhankelijk van externe leveringen. De iPhone 5 is momenteel lastig verkrijgbaar.
|
|