Iphone 4 wit naar blauw discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo heeft iemand een idee waar in BELGIE ik dit kan laten doen? ik heb het blauw covertje al thuis liggen het moet enkel nog ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 wit naar blauw
Hallo heeft iemand een idee waar in BELGIE ik dit kan laten doen?
ik heb het blauw covertje al thuis liggen het moet enkel nog erop gezet worden.. waar kan ik dit laten doen? mvg Tom |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Waarom niet zelf doen?
2 schroefjes aan onderzijde los schroeven back cover omhoog schuiven, nieuwe erop schuiven en vast schroeven..... Kind kan de was doen!! |
|
|||
|
|||
Het is voor en achterkant...
|
|
|||
|
|||
Tja dan moet je hem helemaal los schroeven en ontleden.... Wordt iets lastiger dan alleen je achterkant...
Maar als je handig bent en het juiste gereedschap hebt lukt dat ook.. Filmpjes genoeg te vinden hoe te demonteren en gereedschap via China 5 tot 6 dollar en wereldwijd gratis verzending Anders gewoon googlen voor een repairshopje |
|
|||
|
|||
Als je het zelf wilt doen, zo moet je het doen:
How To: Replace iPhone 4 Screen | DirectFix.com - YouTube |
|
|||
|
|||
Ik wil ook graag m'n kleur veranderen. Waar haal je zon setje als ik vragen mag?
|
|
|||
|
|||
Kijk eens op deze site rond:
Koop iPhone 4 accessoires - iPhone 4 hoesje, cover, bumper, carkit Of anders gewoon op: eBay België ? Koop en verkoop. Nieuw en tweedehands. Wat je ook wil kopen, altijd eerst even eBay checken! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S Zwart naar wit (Sticker) | iDanny27 | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 05-12-12 14:10 |
iPad4 beeld - wit is niet wit maar ivoor wit | Goldwing1973 | iPad algemeen | 11 | 07-11-12 01:02 |
Omzetten iPhone 4 zwart naar wit. | cveetje | iPhone accessoires en onderdelen | 12 | 05-10-11 22:28 |
iphone 4 zwart naar wit! | kleinebil | Koopinformatie Nederland | 0 | 04-06-11 13:50 |
|
|