iPhone 5 metalen rand vervangen discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Is dit te doen? Die van mij is inmiddels 2x goed hard gevallen en de rand is bij de hoekjes goed beschadigd....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5 metalen rand vervangen
Is dit te doen? Die van mij is inmiddels 2x goed hard gevallen en de rand is bij de hoekjes goed beschadigd.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ben ik ook benieuwd naar..die van mij is niet gevallen, maar het zwarte gaat er wel af..barre kwaliteit van Apple, echt waar!!!
|
|||
|
|||
Hier hetzelfde verhaal. De randen van mijn iphone tonen kleine beschadigingen terwijl hij toch steeds in een flipcase zit .
|
|
|||
|
|||
Precies...Heb hem van dag 1 in een sleeve..Dus zacht en nooit los ergens laten liggen..
En toch de randen die blank worden..Eigenlijk Apple bellen en zeggen dat een toestel van bijna 800,- euro gewoon niet voldoet aan de eisen.... |
|
|||
|
|||
Bij de Iphone 5 hangen de zijkanten vast aan de achterkant (dit heet Unibody) dus als je de zijkanten wil vervangen moet je de hele achterkant vervangen.
Als je het zelf wilt doen hier is een tutorial: Back Housing Repair - iPhone 5 How to Tutorial - YouTube Dus het is mogelijk maar, het is wel redelijk moeilijk om het te doen |
|
|||
|
|||
Je dient inderdaad de hele behuizing te vervangen. Dus alles wat in je iPhone 5 zit moet je overzetten naar de nieuwe behuizing.
Mocht je dit overwegen dan is dit misschien wel een leuke optie, zie bijlage |
|
|||
|
|||
Is de metalen rand (en achterkant natuurlijk) al ergens leverbaar tegen democratische prijzen ?
Groeten |
|
|||
|
|||
Citaat:
Origineel zal je het niet makkelijk te vinden zijn want Apple levert geen onderdelen aan service centra. Hoge kwaliteit imitatie is zeker te verkregen maar reken voor een originele kleur op €100 en in kleur zijn ze leverbaar voor €125. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Oké bedankt... Bij de iphone 4 waren in het begin ook alle onderdelen zeer prijzig, nu,een hele tijd later zijn alle onderdelen voor een appel en een ei te verkrijgen, zou het nog lang durenvoordat er goedkopere achterkanten en goedkopere schermen uitkomen ? De schermen zijn de laatste maand al gezakt van +200 euro naar 170 euro op sommige site's, de voorraad is natuurlijk al lang verkocht |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 5 zwarte rand | kimvb | iPhone algemeen | 5 | 03-12-12 12:08 |
Chromen rand om je iPhone creeeren | Tok Tok | iPhone algemeen | 17 | 16-10-12 20:58 |
Groene rand iphone 4 camera | Nitrr | iPhone algemeen | 0 | 16-08-10 14:26 |
Spanning op zilveren rand iPhone | stekke | iPhone algemeen | 33 | 13-01-10 20:54 |
Loslaten chromen rand iPhone 3G | Christ1000 | iPhone algemeen | 7 | 27-08-09 16:36 |
|
|