//

iPhone headset alternatieven

iPhone headset alternatieven discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; Ik heb nogal wat minder leuke dingen gehoord over de originele iPhone headset, omdat ze snel uitvallen en niet comfortabel zitten. Na een beetje googlen kwam ik op een alternatief ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 24-10-07, 12:46
Adriaan Adriaan is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 48
Lightbulb iPhone headset alternatieven

Ik heb nogal wat minder leuke dingen gehoord over de originele iPhone headset, omdat ze snel uitvallen en niet comfortabel zitten. Na een beetje googlen kwam ik op een alternatief: de V-Moda Vibe Duo. Hij wordt ook in Nederland verkocht, maar V-Moda verstuurt internationaal vanaf $ 5.00 en gezien de zwakke koers van de dollar ben je veel goedkoper uit als je vanuit Amerika koopt. Bovendien weet je dan zeker dat je de nieuwere versie met microfoon krijgt. Desalnietemin is het een dure grap, maar voor mensen die een hekel hebben aan de originele set, is het een heerlijk alternatief.
Zo heeft wij ook de Ultimate Buds, nog iets prijziger, maar robuuster en past beter bij het thema van Apple...
Naast de dure Ultimate en de V-Moda is er ook nog een budget versie, gemaakt door Rivet International. Ook deze is speciaal gemaakt om in de iPhone te passen. Op de site kost deze 29.99 dollar excl. verzendkosten. Alhier een review door Tom van de headset, die er overigens niet heel positief over is.

Als je niet zoveel geld wil uitgeven is er ook nog een andere manier. Met een beetje soldeerwerk heb je zo de Apple oortjes vervangen door je eigen earbuds.

Als je geen zin hebt in solderen en ook niet zo veel geld uit wil geven, zijn er altijd nog de buds van iSupplies die je over je originele oortjes heen kan jassen, maar hoe die in je oor zitten is nog maar de vraag...
Vergelijkbaar zijn de Griffin EarJams, een wat luxere uitvoering dan de iSupplies buds, maar ook iets duurder. In Nederland verkrijgbaar op iStuff.nl.
Ik kwam ook nog langs de Universal Earbud Pad Set die te koop is op eforcity.com. Weer net zoiets als de iSupplies buds en de EarJams, maar stukke goedkoper: incl. verzendkosten ben je 1.99+5.99 = 7.98 dollar kwijt.

Als je ervaring met een van deze of andere headsets of buds hebt, zijn reviews, foto's en tips altijd welkom!!

Laatst gewijzigd door Adriaan; 06-11-07 om 16:50.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alternatieven ? Iphone_belgium iPhone Apps 3 16-05-09 16:59
Alternatieven ? Iphone_belgium Archief 1 14-05-09 19:36
MyUS alternatieven Joost91 Koopinformatie USA 0 17-02-08 18:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:55.