Dit accesoire is niet geoptimaliseerd.... discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een probleempje met mijn iPhone. Sinds gisteren geeft mijn iPhone een fout aan, namelijk; Waar aan kan dit liggen en wat moet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Dit accesoire is niet geoptimaliseerd....
Hallo,
Ik heb een probleempje met mijn iPhone. Sinds gisteren geeft mijn iPhone een fout aan, namelijk; Waar aan kan dit liggen en wat moet ik doen om het weg te krijgen ? Ik hoor namelijk geen geluiden meer als ik SMS'jes ontvang en mijn ringtone hapert als ik word gebeld. Alvast bedankt ! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je de offiecele Apple oordopjes want die doen het pima.Als je een of andere uit china hebt of van een ander telefoon merk want dan gaat het niet werken.
|
|||
|
|||
Ik heb de oordopjes die ik met mijn iPhone heb gekregen. Maar ik gebruik mijn oordopjes zelden tot nooit. Dus ik weet het ook niet meer.
|
|
||||
|
||||
Ik heb vaker deze melding, zelfs als ik de iPhone nergens op aangesloten zit. Zo gebeurt het wel eens dat deze melding verschijnt als ik mijn iPhone naast me op de badrand heb liggen. Ik denk dat de luchtvochtigheid een reactie veroorzaakt.
Ook heb ik een JBL Radial speaker, en als ik mijn iPhone in de dock steek krijg ik deze melding (terwijl de accessoire hier wel voor geschikt is). Mijn iPod geeft deze melding niet.
|
|||
|
|||
Ik heb net T-Mobile gebelt en die zeiden dat ik een update moest doen naar 4.3.2. Huppekee, daar gaat mijn JailBreak )
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ook is er een 4.3.2 jailbreak, die valt ook te proberen natuurlijk ALS dit de oplossing is. |
|
|||
|
|||
Ik heb dit probleem ook gehad.
Zal vast komen door stof bij de dockconnector even schoonmaken met een tandenstoker stof uit de dockconnector weghalen en het moet dan opgelost zijn. |
|
||||
|
||||
Mijn (inmiddels ex) vriendin heeft dit probleem toen ook gehad. Heb haar toen gevraagd om eens te proberen herstellen. Dit heeft bij haar toen de oplossing geboden! En je kunt gewoon op dezelfde firmware blijven en opnieuw jailbreaken, dat zal waarschijnlijk geen problemen opleveren!
|
||||
|
||||
Eej, dat is maf.. ik heb deze melding ook sinds vandaag! uit het niks.. Mijn tel draaid nog op 4.3.. Wel raar.. nooit ergens last van gehad, ben er altijd heel zuinig op!.. Op het moment dat ik die melding krijg werkt mijn geluid ook niet meer. Zodra ik muziek aanzet, komt dit niet uit mijn boxen, en als ik bijv een sms typ, hoor ik dat getik ook niet meer.. Vaak na een half uur hersteld mijn Iphone en is het weer ff prima..
Ga morgen toch maar eens Tmobile bellen.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dank je wel voor je tip ! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ja we hebben deze nu met lucht schoongemaakt, en sindsdien heeft die het niet meer gedaan!.. Zou het gewoon stof geweest zijn denk je?! |
|
|||
|
|||
Sinds vandaag hier precies hetzelfde!.. maar even de boel proberen schoon te krijgen dan!
|
|
||||
|
||||
Stof kan statische lading opnemen dacht ik, (er kan iig vocht in ophopen of condenseren en dat geleid ook) dus een soort kortsluiting in je dock veroorzaken. Vandaar dat schoonmaken helpt.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Melding dat dit ascesoire niet geoptimaliseerd is voor deze iphone | Superwurm | iPhone algemeen | 12 | 31-08-12 13:06 |
Dit accessoire is niet geoptimaliseerd voor deze iPhone' | rlmg073 | iPhone accessoires en onderdelen | 27 | 10-07-11 18:26 |
1ste gen. 2.0.2 ..Dit accesoire is niet bedoeld voor de iPhone. Wilt u vliegtuigmodus | zeevlam | iPhone accessoires en onderdelen | 12 | 15-03-09 23:31 |
Foutmelding, dit accesoire is niet voor de iphone bedoelt | Marcob | Archief | 1 | 21-09-08 19:17 |
|
|