iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone accessoires en onderdelen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/)
-   -   Dit accesoire is niet geoptimaliseerd.... (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/89569-accesoire-niet-geoptimaliseerd.html)

46E 20-04-11 13:42

Dit accesoire is niet geoptimaliseerd....
 
Hallo,

Ik heb een probleempje met mijn iPhone.
Sinds gisteren geeft mijn iPhone een fout aan, namelijk;
http://img852.imageshack.us/img852/3628/img1053.png

Waar aan kan dit liggen en wat moet ik doen om het weg te krijgen ?
Ik hoor namelijk geen geluiden meer als ik SMS'jes ontvang en mijn ringtone hapert als ik word gebeld.

Alvast bedankt !

DJxReventon 20-04-11 14:27

Heb je de offiecele Apple oordopjes want die doen het pima.Als je een of andere uit china hebt of van een ander telefoon merk want dan gaat het niet werken.

46E 20-04-11 15:33

Ik heb de oordopjes die ik met mijn iPhone heb gekregen. Maar ik gebruik mijn oordopjes zelden tot nooit. Dus ik weet het ook niet meer.

Von Rutch 20-04-11 18:36

Ik heb vaker deze melding, zelfs als ik de iPhone nergens op aangesloten zit. Zo gebeurt het wel eens dat deze melding verschijnt als ik mijn iPhone naast me op de badrand heb liggen. Ik denk dat de luchtvochtigheid een reactie veroorzaakt.

Ook heb ik een JBL Radial speaker, en als ik mijn iPhone in de dock steek krijg ik deze melding (terwijl de accessoire hier wel voor geschikt is). Mijn iPod geeft deze melding niet.

46E 20-04-11 18:40

Ik heb net T-Mobile gebelt en die zeiden dat ik een update moest doen naar 4.3.2. Huppekee, daar gaat mijn JailBreak :))

Von Rutch 20-04-11 18:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 46E (Bericht 666341)
Ik heb net T-Mobile gebelt en die zeiden dat ik een update moest doen naar 4.3.2. Huppekee, daar gaat mijn JailBreak :))

Dat is altijd een standaard oplossing die gegeven wordt. Updaten verhelpt niet altijd problemen (zou natuurlijk wel kunnen), dus geen genoegen nemen met dit antwoord.

Ook is er een 4.3.2 jailbreak, die valt ook te proberen natuurlijk ALS dit de oplossing is.

nielsvdplas 20-04-11 19:44

Ik heb dit probleem ook gehad.
Zal vast komen door stof bij de dockconnector;)
even schoonmaken met een tandenstoker stof uit de dockconnector weghalen en het moet dan opgelost zijn.

iWiefring 20-04-11 21:29

Mijn (inmiddels ex) vriendin heeft dit probleem toen ook gehad. Heb haar toen gevraagd om eens te proberen herstellen. Dit heeft bij haar toen de oplossing geboden! En je kunt gewoon op dezelfde firmware blijven en opnieuw jailbreaken, dat zal waarschijnlijk geen problemen opleveren!

joyciie 21-04-11 00:07

Eej, dat is maf.. ik heb deze melding ook sinds vandaag! uit het niks.. Mijn tel draaid nog op 4.3.. Wel raar.. nooit ergens last van gehad, ben er altijd heel zuinig op!.. Op het moment dat ik die melding krijg werkt mijn geluid ook niet meer. Zodra ik muziek aanzet, komt dit niet uit mijn boxen, en als ik bijv een sms typ, hoor ik dat getik ook niet meer.. Vaak na een half uur hersteld mijn Iphone en is het weer ff prima..

Ga morgen toch maar eens Tmobile bellen..

46E 21-04-11 23:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nielsvdplas (Bericht 666372)
Ik heb dit probleem ook gehad.
Zal vast komen door stof bij de dockconnector;)
even schoonmaken met een tandenstoker stof uit de dockconnector weghalen en het moet dan opgelost zijn.

dit heb ik gedaan en raad eens; Hij doet het weer !
Dank je wel voor je tip !

46E 21-04-11 23:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door joyciie (Bericht 666461)
Eej, dat is maf.. ik heb deze melding ook sinds vandaag! uit het niks.. Mijn tel draaid nog op 4.3.. Wel raar.. nooit ergens last van gehad, ben er altijd heel zuinig op!.. Op het moment dat ik die melding krijg werkt mijn geluid ook niet meer. Zodra ik muziek aanzet, komt dit niet uit mijn boxen, en als ik bijv een sms typ, hoor ik dat getik ook niet meer.. Vaak na een half uur hersteld mijn Iphone en is het weer ff prima..

Ga morgen toch maar eens Tmobile bellen..

T-Mobile gaat zeggen dat je moet updaten, wat helemaal niet helpt. Je moet de dockconnector gewoon even met een tandenstoker schoonmaken :)

joyciie 22-04-11 19:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 46E (Bericht 666825)
T-Mobile gaat zeggen dat je moet updaten, wat helemaal niet helpt. Je moet de dockconnector gewoon even met een tandenstoker schoonmaken :)


Ja we hebben deze nu met lucht schoongemaakt, en sindsdien heeft die het niet meer gedaan!.. Zou het gewoon stof geweest zijn denk je?!

mr-iphone 27-04-11 22:19

Sinds vandaag hier precies hetzelfde!.. maar even de boel proberen schoon te krijgen dan!

ballegooier 28-04-11 09:04

Stof kan statische lading opnemen dacht ik, (er kan iig vocht in ophopen of condenseren en dat geleid ook) dus een soort kortsluiting in je dock veroorzaken. Vandaar dat schoonmaken helpt.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:29.