//

Lightning naar HDMI kabel

Lightning naar HDMI kabel discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben op zeer korte termijn op zoek naar een Lightning naar HDMI kabel om de video van mijn iPod Touch 5th Gen te out-putten. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-02-13, 00:09
Henri Henri is offline
• iOS 6.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 26
Standaard Lightning naar HDMI kabel

Ik ben op zeer korte termijn op zoek naar een Lightning naar HDMI kabel om de video van mijn iPod Touch 5th Gen te out-putten. In principe zou deze moeten bestaan maar de Apple store of andere winkels kunnen niet aangeven wanneer deze geleverd wordt.

Heeft iemand er al eens een gekocht eigenlijk.

Is er iemand die hem wilt doorverkopen of voor een dag wilt lenen aan me?

Reageer hier of mail me op henri@360.nl ?

Alvast bedankt!

Henri
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-03-13, 15:02
mikje mikje is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 3
Standaard

ik heb deze kabel gezien bij Saturn in Nieuwegein.
Heb m daar ook gekocht en weer teruggebracht, omdat mijn doel was de audio via de lightning naar de auto radio te brengen maar dat heb ik inmiddels een andere oplossing voor.
  #3  
Oud 10-03-13, 00:37
kevinwalter kevinwalter is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 57
Stuur een bericht via MSN naar kevinwalter
Standaard

Ik raad je aan om een lightning naar 30 pins adapter te halen. Hierbij de HDMI adapter van de 30 pins aan te sluiten.

Apples Lightning-video-adapter ondersteunt geen directe 1080p-output - Computer - Nieuws - Tweakers
  #4  
Oud 10-03-13, 11:03
Guest-20180129142242
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb ergens gelezen dat dat niet werkt maar dat weet ik niet helemaal zeker. Dat zou je even moeten googlen.
  #5  
Oud 10-03-13, 14:06
kevinwalter kevinwalter is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 57
Stuur een bericht via MSN naar kevinwalter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Florisboer Bekijk bericht
Ik heb ergens gelezen dat dat niet werkt maar dat weet ik niet helemaal zeker. Dat zou je even moeten googlen.
Idd, aangezien de 30pins connector directe output heeft. Even proberen van de week als mn iphone weer werkt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
av adapter -hdmi kabel valereVdV iPhone accessoires en onderdelen 1 14-09-11 11:59
Plex via Ipad en hdmi kabel naar tv hetzelfde als Plex op een Apple TV 2 met JB? Mischa84 iPad Apps 0 23-04-11 21:36
Iemand ervaring met foto's via HDMI-kabel naar TV herk0039 iPad algemeen 0 24-08-10 23:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:35.