Lightning naar HDMI kabel discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben op zeer korte termijn op zoek naar een Lightning naar HDMI kabel om de video van mijn iPod Touch 5th Gen te out-putten. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Lightning naar HDMI kabel
Ik ben op zeer korte termijn op zoek naar een Lightning naar HDMI kabel om de video van mijn iPod Touch 5th Gen te out-putten. In principe zou deze moeten bestaan maar de Apple store of andere winkels kunnen niet aangeven wanneer deze geleverd wordt.
Heeft iemand er al eens een gekocht eigenlijk. Is er iemand die hem wilt doorverkopen of voor een dag wilt lenen aan me? Reageer hier of mail me op henri@360.nl ? Alvast bedankt! Henri |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik heb deze kabel gezien bij Saturn in Nieuwegein.
Heb m daar ook gekocht en weer teruggebracht, omdat mijn doel was de audio via de lightning naar de auto radio te brengen maar dat heb ik inmiddels een andere oplossing voor. |
|
|||
|
|||
Ik raad je aan om een lightning naar 30 pins adapter te halen. Hierbij de HDMI adapter van de 30 pins aan te sluiten.
Apples Lightning-video-adapter ondersteunt geen directe 1080p-output - Computer - Nieuws - Tweakers |
|
|||
|
|||
Ik heb ergens gelezen dat dat niet werkt maar dat weet ik niet helemaal zeker. Dat zou je even moeten googlen.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
av adapter -hdmi kabel | valereVdV | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 14-09-11 11:59 |
Plex via Ipad en hdmi kabel naar tv hetzelfde als Plex op een Apple TV 2 met JB? | Mischa84 | iPad Apps | 0 | 23-04-11 21:36 |
Iemand ervaring met foto's via HDMI-kabel naar TV | herk0039 | iPad algemeen | 0 | 24-08-10 23:51 |
|
|