iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone accessoires en onderdelen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/)
-   -   Garantie Beleid Apple Store Amsterdam (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/136699-garantie-beleid-apple-store-amsterdam.html)

Trust^ 13-03-13 21:09

Garantie Beleid Apple Store Amsterdam
 
Ik heb bij release een iPhone 5 een iPhone 5 bestelt, heb hem altijd gebruikt in een hoes. nu zie ik dat een stukje (ruber?) om het glas heen verdwenen is en erg scherp is geworden. vochtstrip? stofstrip?. Ik heb er een hoesje eromheen maar ik vind het toch niet fijn want ben mischien van plan om door te verkopen

Nou is mijn vraag wat moet ik doen voordat ik mijn iPhone naar apple store ga brengen?

Jailbreak ervan af halen dat wel, moet hij ingeheel in doos met bon mee?

Gilles111 14-03-13 20:34

Voor je gaat:

* Jailbreak verwijderen
* Back-up maken van je iPhone (pc of iCloud)
* Je kunt een afspraak maken bij de Genius-bar, weet je zeker dat er iemand tijd voor je heeft

Meenemen:
* Aankoopbon (doosje etc. weet ik niet zeker maar doe maar ;) )

Mocht men hem omruilen denk er dan even aan je simkaart er uit te halen :P

XIII 14-03-13 20:46

Was dat nog niet bij aankoop?

Dan heb je grote kans dat ze het gebruiksschade vinden en niets voor je kunnen doen. Hooguit een nieuwe tegen gereduceerd tarief aanbieden.

Guest-20180129142242 14-03-13 23:04

Citaat:

* Aankoopbon (doosje etc. weet ik niet zeker maar doe maar
Heb ik allemaal niet nodig gehad, die van mij werd zonder dat er ook maar echt goed naar gekeken was gewoon omgeruild voor een nieuwe.:)

Trust^ 16-03-13 13:29

Medewerker vond het inderdaad heel erg vaag, er was geen kras op dat locatie te zien. Hij zei duidelijk dat het niet door mij zelf zou ontstaan. Eigenlijk is dit geen garantie kwestie maar omdat er geen spraken was van valschade, zelfs dat gevoellig randje had geen kras. Dat vond hij apart, moest hij voor second opponion gaan vragen van zijn leidinggevend.

"Nieuwe" gekregen. Was helemaal niet nieuw want er is 2 maart 2x 112 gebeld. Kwam er achteraf achter. Gelukkig functioneerd telefoon goed.

Had 4 uur afspraak maar ik kwam te vroeg, mischien konden ze me eerder helpen. Maar nee, terwijl er echt wel genoeg medewerkers lol aan het trappen met elkaar. Er stonden wel 8 medewerkers voor de trap staan. Vond ik wel belangerijk.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:13.