Mijn Iphone slaat geen stroom op. discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, zoals de titel zegt neemt mijn Iphone (Iphone 4 16gb) geen stroom op, als ik hem in de oplader doe gaat hij wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn Iphone slaat geen stroom op.
Hallo allemaal,
zoals de titel zegt neemt mijn Iphone (Iphone 4 16gb) geen stroom op, als ik hem in de oplader doe gaat hij wel aan maar zodra ik me iphone uit de oplader haal valt hij direct weg. een ander symptoom is dat mijn iPhone opeens vraagt of hij aan Itunes kan worden aangesloten en ik dus niet langs het toegangsscherm kom. Mijn vraag aan jullie is dus welk onderdeel van mijn Iphone dit probleem veroorzaakt, mijn batterij of mijn stroominput bijv?! ik vraag dit aan jullie omdat ik zelf mijn Iphone kan maken en onderdelen in en uit kan halen, maar ik wil eerst zeker weten wat het probleem veroorzaakt voordat ik alles ga kopen en in en uit elkaar ga halen. dus welk onderdeel moet ik vervangen? alvast bedankt, mvg Joost |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
heb je'm al eens aangesloten op je iTunes?
mss zit ie in een restore of setup stap of iets? |
|
||||
|
||||
Lijkt erop dat de accu defect is. Is de iPhone al eens open geweest? Of gevallen?
|
|||
|
|||
Om een en ander uit te sluiten kan je het volgende eens proberen:
1) Sluit de iPhone aan de originele lader aan; 2) Voer nu een harde reset uit; Als de iPhone nu oplaadt is er waarschijnlijk geen probleem met de accu. Laadt de iPhone nog niet op kan je beter de accu laten vervangen. De power management chip kan uitgesloten worden als reden van het probleem omdat: Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone slaat geen foto's meer op | janskipolanski | iPhone algemeen | 3 | 12-11-12 12:24 |
iphone slaat geen foto's op | schmeink | Muziek, foto & video | 5 | 29-05-12 15:28 |
|
|