iPhone 3 gs wifi connector discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Daarnet mijn ouwe trouwe 3gs voorzien van een nieuw scherm en trilmotortje. Met als gevolg dat ik mijn wifi antenne niet goed op de connector ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 3 gs Wi-Fi connector
Daarnet mijn ouwe trouwe 3gs voorzien van een nieuw scherm en trilmotortje. Met als gevolg dat ik mijn Wi-Fi antenne niet goed op de connector krijg bevestigd. Na goed te kijken zie ik dat de Wi-Fi connector gesloopt is. Zou dit graag zelf herstellen aangezien ik echt geen geld meer wil steken in mijn oude iphone.
Als het mislukt, is het maar zo. Dus tips over welke soldeerbout ik moet gebruiken, op hoeveel graden ik moet solderen, flux,... allemaal welkom. Heb filmpjes bekeken op youtube, maar zou graag de mening en de kennis van jullie meekrijgen. mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Flux gaan we maar niet gebruiken want we gaan geen dakgoot of koperen afvoerpijp herstellen |
|
|||
|
|||
thx voor je snelle antwoord.
Nog een tip van waar ik de soldeerbout kan bestellen? Heb wel een soldeerbout, maar die dient voor potentiometers voor mijn gitaren, iets minder fijn werk ;-) |
|
|||
|
|||
Citaat:
Soldeertechniek - in de Conrad Online Shop voordelig kopen |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Gaat je niet lukken met soldeerpen ..
Je moet om de oude te verwijderen zonder het mb te slopen een hetelucht station hebben |
|
|||
|
|||
Ai... klinkt prijzig... op youtube gezien dat ze er eerst flux opdeden voor het verwijderen...
Geen andere manier? |
|
|||
|
|||
Je kan de antenne doorverbinden met twee dunne draadjes. Dit is wel met een solddeerbout te doen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ok. Dat moet me wel lukken... Hoop ik toch. Is de 8 watt soldeerbout hiervoor geschikt?
Bedankt voor jullie hulp nogmaals! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ok! Dankuwel!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone dock connector. | wiiljan | iPhone algemeen | 2 | 01-02-13 09:48 |
iPhone 5 Dock connector.?? | Nick.Boers | iPhone algemeen | 2 | 26-09-12 10:35 |
Beste Wi-Fi scanner/connector? | othie | Wi-Fi | 1 | 20-11-10 14:42 |
connector kapot?? itunes via Wi-Fi? | dj-j | Wi-Fi | 2 | 24-02-10 11:29 |
Layout connector Iphone | Yuki | iPhone algemeen | 6 | 27-05-08 00:12 |
|
|