Ervaring met Pebble horloge? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Techfreak Het is inderdaad een heel leuk hebbeding. Precies...een hebbeding lijkt mij...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Pebbel
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hoe is de accu duur? Ik vind het wel een mooi ding maar om nu naast mijn telefoon ook elke avond een horloge aan de lader te moeten hebben lijkt me niets..
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Iemand al een app of functie gevonden zodat je op afstand je iphone camera kan gebruiken? Voor groepsfotos's en dergelijke..
Binnenkort ook eens kijken om een pebble te bestellen. En hoe is het batterijverbuik bij je iPhone (welke dan)zelf? |
|
|||
|
|||
Citaat:
En mijn batterijverbruik is niet veranderd. (4s) Laatst gewijzigd door Techfreak; 01-12-13 om 21:36. Reden: Toevoeging. |
|
||||
|
||||
Pebble
Gister de mijn ontvangen Best handig, om je berichten en mails onmiddellijk te kunnen lezen. Zo weet ik of ik mijn telefoon moet nemen of dat het bericht kan wachten op antwoord. Moet alleen nog paar dingen uitproberen, maar vind de watchface generator best grappig.
|
|
|||
|
|||
Hoe lang duurt het voordat je je pebble binnen hebt vanaf het moment dat je de trackings code van singapost hebt ontvangen? Iemand ervaring hiermee?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
En via singpost??
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Goed? - lange batterijduur (8 dagen) - goede leesbaarheid - zit goed om de pols - je krijgt er alle meldingen op - muziek en camera op afstand bedienen - opnemen of weigeren van oproepen. En dat zijn zo maar een paar dingen. Er zitten nog mooie dingen aan te komen volgens de mensen van Pebble. |
|
|||
|
|||
Nice! ik kan niet wachten! Nog 'n paar weken!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|