//

Zikko powertube 5200 mAh problemen

Zikko powertube 5200 mAh problemen discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Begin mei kocht ik via 1dayfly een Zikko 5200mAh Power tube. Ideaal voor reizen, festivals,... Maar jammer genoeg loopt er volgens mij iets fout met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-07-13, 11:43
palestijn palestijn is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 5
Standaard Zikko powertube 5200 mAh problemen

Begin mei kocht ik via 1dayfly een Zikko 5200mAh Power tube. Ideaal voor reizen, festivals,... Maar jammer genoeg loopt er volgens mij iets fout met de powertube. Ik heb de power tube, zoals het hoort volgens de handleiding zo'n 8-10 uur laten opladen. Daarna is de power tube soms gloeiend heet (niet altijd). Het led lampje schijnt blauw dus dat betekent dat het opgeladen is.

Normaal zou deze Power Tube mijn iPhone 4s zo'n 4x volledig moeten kunnen opladen als ik me niet vergis. Jammer genoeg geraak ik nog niet aan 2 volledige oplaadbeurten.

Weten jullie hoe dit komt en kan ik hier iets aan doen? De powertube is superhandig en compact voor op reis en dergelijke. Jammer genoeg houdt de tube het niet lang uit waardoor het quasi zinloos is om hem nog te gebruiken :-(
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-07-13, 11:48
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Misschien eens een mailtje naar Zikko eraan wagen? Klinkt gewoon alsof dat ding niet goed werkt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
NEED HELP!!:(:( winterboard problemen en cydia problemen firefly85 Jailbreak apps en thema's 2 25-07-10 16:43
1800 mah batterij ?! -NRG- iPhone algemeen 4 10-09-08 15:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:17.