iPhone 5 adapter ontploft discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteren nieuwe iphone 5 gekocht en gisteravond is de adapter vd oplader ontploft.. verschrikkelijke knal en de aardlek ging eruit. Daarnaast een flinke steekvlam. Wie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5 adapter ontploft
Gisteren nieuwe iphone 5 gekocht en gisteravond is de adapter vd oplader ontploft.. verschrikkelijke knal en de aardlek ging eruit. Daarnaast een flinke steekvlam. Wie heeft dit ook weleens gehad en wat is het advies?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Lijkt mij eerder een kortsluiting in de contactdoos...
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nieuwe iphone 5 via mpl of via. Phonehouse of dergelijke shop.
Imitatie lader bijgekregen |
|
||||
|
||||
Aan de hand van die foto ben ik geneigd te zeggen dat het een imitatie lader is. Maar een foto van de usb connector met het serienummer kan wellicht uitsluitsel geven.
|
||||
|
||||
ik heb dit eens voor gehad met een niet originele adapter, namaak eigenlijk, al een geluk dat mijn ipod niet mee in de fik ging want die hing er op dat moment aan.
|
|
|||
|
|||
Het is al duidelijk! Het bedrijf had mij een nepadapter opgestuurd! En nu een originele van Apple !!! Fijn bedrijf dat electrosky
|
|
|||
|
|||
Hmm ben benieuwd of je ook een nep iphone 5 opgestuurd is ?
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 3GS accu ontploft | dhrrood | iPhone algemeen | 20 | 10-01-13 16:07 |
Oplader ontploft | 11221122 | iPhone algemeen | 2 | 20-02-12 21:04 |
Iphone ontploft | floppie | iPhone algemeen | 28 | 28-09-09 03:56 |
|
|